2777
2789
یعنی چی ؟چند وقت بعد از عمل میتونی از گوشی استفاده کنی

واقعا؟ من کنکور دارم از چند روز بعد عمل باید شروع کنم تا یه سال از پی دی اف و فیلم استفاده کنم اشکالی نداره؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من که دو سه هفته بعد امتحانا دانشگام شروع شد همش تو گوشی بودم الآنم چند سال گذشته هیچی نشده مگه میشه آدم تو گوشی نره برا دو سه هفته میگن زیاد تو گوشی نرین

خدایا منو به خواستم برسون خواهش میکنم 

دوره نقاهتش ی هفتس بعد اون کم کم کاراتو میتونی بکنی فقد تا ی مدت باید عینک آفتابی بزنی نور خورشید به چشمات نخورع

بعدا فقط دلتنگ خودت میشی،همونی ک دیگه یادت نمیاد كی و کجا جا گذاشتیش💙🖤

واقعا؟ من کنکور دارم از چند روز بعد عمل باید شروع کنم تا یه سال از پی دی اف و فیلم استفاده کنم اشکال ...

نه عمل میکنی که چشمات صفر بشه چه ربطی به استفاده از گوشی داره ؟!

یک ماه بعدش راحت میتونی از گوشی تا هر وقت لخوای استفاده کنی مثل فرد عادی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792