2777
2789
عنوان

بهم ثابت شد

64 بازدید | 0 پست

که اصلا بدرد ازدواج و زندگی مشترک نمیخورم 

ادم مسئولیت پذیری نیستم که کارای یک‌خونه رو انجام بدم 

سریع عصبی میشم 

یذره کثیفی و به هم ریختگی بدددجور رو اعصابم میره و اعصابم خورد میشه

آشپزیمم زیاد جالب نیست ایراد زیاد داره 

زود خسته میشم 

کاش میشد مردا کارای خونه رو بکنن 😂

زود خسته و افسرده میشم از خونه 

خیلی دلم میخواد خونه خودمو داشته باشم هاااا

البته ترجیح میدم تنها باشم توش 

اینجوری حداقل کارام خیلی کمتره 

🐣=👩❤️👨

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز