پدرام۸۰ مدیر استارتر عضویت: 1403/08/08 تعداد پست: 1775 عنوان ماشین 95 بازدید | 13 پست ال نود مدل ۹۱-۹۰ تمیز بخرم بجای کوئیک صفر بهتر نیست؟ یا کوییک صفر بهتره 1404/04/17 | 14:30 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
angelkiss عضویت: 1401/12/07 تعداد پست: 7515 کوئیک رو ترجیح میدم به ال نود هرچی باشه صفره نمیدونم چرا انقد از ال نود بدم میاد🤦🏻♀️
گوگولیتونمم عضویت: 1403/08/13 تعداد پست: 26754 ال نود ۱۴ سال کار کرده 😬خیلیه ولی من ال نود انتخاب میکنم
سهیلاگلزارم عضویت: 1401/12/17 تعداد پست: 49025 ال نود خیلی ماشین خوبیه روزی لباسی خواهی خرید که مرگ در ان اتفاق میفتد بی آنکه بدانی......
مامان_هلما76 عضویت: 1397/01/18 تعداد پست: 40437 ماشین صفر بهتر از مدل 90لااقل میدونی تا 5 سال هیچ خرجی نداره هیچ درخواستی قبول نمیکنم خواهشا درخواست ندید
sorannnn عضویت: 1404/03/14 تعداد پست: 382 ال نود ماشین کم خرجیه ولی کویک قیافه ش بهتره من باشم ال نود بستگی داره باهاش چیکار کنی تمام نفس هایم به تو بنده همسرم S🥲♥️
wtf_me عضویت: 1404/04/16 تعداد پست: 1183 ال نود ما چه میدونیم آدمایی که امروز می بینیم، با چه حالی سرپا هستن... پس یا مهربون باشیم یا "ساکت"