2777
2789

با این تصویر واقعا نی نی سایتش کردن

ن‍‌ه اخ‍‌ل‍‌اق دارم 🙂ن‍‌ه ح‍‌وص‍‌ل‍‌ه 🙃 ن‍‌ه اع‍‌ص‍‌اب 🤕 ک‍‌ل‍‌ا ک‍‌ن‍‌س‍‌ل‍‌م!☹       پس بازی نکنید با اعصاب نداشتم🙂🙂🙂

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مجبوری پروفایل بزاری تا حالا کی جوابگو بودن که این بار دومشون باشه !!

عـرب مـلک غـزه کجـا ؟! من کجـا !! فلسطیـن کجـا ؟! عشق به میـهن کجـا !! هـزاران چو لبنان و آن و ایـن ، فـدای یکی خشت ایـران زمـین🪷 نــور بر تاریـکی پیــروز است✌🏻🌞 اصلا برام مهم نیست راجبم چی فکر میکنی تو کاملا مختاری که از من خوشت نیاد چون من جوری رفتار نمیکنم که همه ازم خوششون بیاد اگه دیدی وسط بحث جوابتو ندادم حوصله بحث کردن ندارم . مذهبیون افراطی ، طرفداران کودک همسری ریپ نزنید . کسی با کاربری مرد به قصد آشنایی یا دوستی درخواست بده ، کاری میکنم اسم کاربری من اومد نماز وحشت بخونید🎀 آقایون برای حفظ کاربری خود و جلوگیری از تعلیق شدن از درخواست دادن به این کاربر خودداری فرمائید باتشکر👍🏻✨

من حس میکنم کاربرا با خودشون دارن تو آینه حرف میزنن

|•پیوسته در تاریخ ساعتی فرا میرسد که در آن، آنکه جرئت کند و بگوید دو دوتا چهارتا میشود، مجازاتش مرگ است•| |•از دور ریختن قواعدی که به من تلقین شده بود، آرامش مخصوصی در خودم حس میکنم•|

کسایی که عکس ندارن اینطور شده

در من، مریم امیرجلالی پریود شده..............همه چیز خراب اندر خراب است.زندگی، هوا، کشتنِ وقت، همه چیز.هیچ معلوم نیست که چه خواهد شد.توضیح جزئیات جز دردسر نتیجه‌ای ندارد...

سایت شده گروه سرود😂

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...
😂😂

فکر میکتم یه عالمه دختر بچه ۱۰ ساله دور هم هستیم😂

ن‍‌ه اخ‍‌ل‍‌اق دارم 🙂ن‍‌ه ح‍‌وص‍‌ل‍‌ه 🙃 ن‍‌ه اع‍‌ص‍‌اب 🤕 ک‍‌ل‍‌ا ک‍‌ن‍‌س‍‌ل‍‌م!☹       پس بازی نکنید با اعصاب نداشتم🙂🙂🙂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز