نمیدونم چرا انقد تنبل شدم از روزی ۹ ۱۰ ساعت درس خوندن رسیدم به هیچیی تقریبا
خودمم نمیدونم چم شده افسرده بی حوصله تنبل ناامید همه اینا هستم
هر روز میگم خوب میشم ولی انگار نه انگار
یا میام تو گوشی یا وقتی هم تو گوشی نیستم بیکار میشینم یه گوشه
اولش میخواستم پشت کنکور بمونم ولی با این وضعیتم باید هر چی قبول شدم برم
بنظرتون طبیعیه که این اواخر اینطوری شدم؟
اگه بخوام بمونم پشت کنکور دوباره مثل قبل میشم؟