من پریروز زایمان کردم پریشب و امشب اصلا بچم نخوابیده گریه میکنه یکم میخوابه پا میشه گریه میکنه ، خمیاره میکشه انگار ولش میخواد بخوابه. شیر خودمو بهش میدم هر چند ک کمه . دیشبم نخوابیده از ساعت ۱۱ شب تا الان بیدارم و هی شیر میدم. بنظرتون نفخ یا کولیک داره ؟ دوروزشه .یعنی بهاین زودی شروع شد ؟ امروز میبرمش دکتر .چه دارویی بدم بهتره؟
شیر خودمو بدم بنظرتون یا شیر خشک .؟