2777
2789
عنوان

گلو درد

57 بازدید | 7 پست

سلام دوستان 

ببخشید ی سوال داشتم  من حدودا ۲۰ روز پیش علائم سرماخوردگی داشتم ب مرور بهتر شدم اما الان حدود ۵

/۶ روزی میشع ک سرفه میکنم و حین سرفه تنگ نفس میشم جوری ک نفسم بالا نمیاد و نمیتونم اب دهنمو قورت بدم در طول روز شاید دوبار  ایطور بشم شبا وقتی ایطور میشه از خواب میپرم  بنظرتون اینا طبیعیه و به سرما خوردگی میخوره یا آسمه؟ ممنون میشم  جواب بدید🙏🏻

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وقتی دراز میکشی بدتر میشی؟

نه اصلا نفسامم منظمه و مشکلی نی اما وقتی باد میخوره تو صورتم هوای ازاد  یا مسقیما جلوی باد کولر میشینم تنگ نفس میشم یا سرفه میکنم ..

نه اصلا نفسامم منظمه و مشکلی نی اما وقتی باد میخوره تو صورتم هوای ازاد یا مسقیما جلوی باد کولر میشی ...

بیشتر تو فضای باز وقتی باد میاد اصلا نمیتونم نفس. بکشم  همش سرفه ..

بیشتر تو فضای باز وقتی باد میاد اصلا نمیتونم نفس. بکشم همش سرفه ..

برو متخصص داخلی تا تشخیص بده مشکل چیه

🌿باشد که بساط بد دلان و نا اهلان کساد و بازار عشق و صلح رواج🌿

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792