2777
2789
خوب ک ن ولی بهتر ولی یچیزی بگم برای من اختلال شخصیته برای همین سخت خوب میشه ولی اگه تازگیا یه مشکای ...

اختلال شخصیت  یعنی چی؟

خیلی غصه خور شدم میترسم دیگه بد باشه برام ۱۸ سالمه اذیت میشم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اول مراجعه کن به روانشناس بیین چی‌میگع اگع لازم باشه ‌میفرسنه روان پزشک وقرص میده

چند سال پیش رفتم خیلی مسخره بود روانشناس

کاری هم نمی تونه بکنه اندازه صد برابرش رو باهام حرف میزنن تو خونه

چند سال پیش رفتم خیلی مسخره بود روانشناسکاری هم نمی تونه بکنه اندازه صد برابرش رو باهام حرف میزنن تو ...

اره خب شایذ نیاز به دارو داری 

پس برو روانپزشک از مشکلت بگو 

چ علایمی داری؟

اره خب شایذ نیاز به دارو داری پس برو روانپزشک از مشکلت بگو چ علایمی داری؟

خیلی غصه خور شدم خیلی

سر چیزای الکی و همش دلم میگیره غصه میخورم با دلیل و بی دلیل یه فکری میاد تو ذهنم درباره اون چیزی که اذیتم می کنه باعث میشه بدتر ناراحت و استرسی شم

خیلی غصه خور شدم خیلیسر چیزای الکی و همش دلم میگیره غصه میخورم با دلیل و بی دلیل یه فکری میاد تو ذهن ...

میفهمم ما هممون روان رنجوریم وحساس 

یکی کم ویکی زیاد 

این حسا عادیه ولی وقتی گ دیگه کنترلش از دست میذه وعذاب اور میشع میتونیم کمک بگیریم 

از قرصا ودکترو…

میفهمم ما هممون روان رنجوریم وحساس یکی کم ویکی زیاد این حسا عادیه ولی وقتی گ دیگه کنترلش از دست میذه ...

میخواستم بدونم واقعا تاثیر داره؟ و اینکه همش باید دوز بالاتر بخوری؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز