2789
عنوان

همسایمون

| مشاهده متن کامل بحث + 861 بازدید | 54 پست
عید مهمون داشتیم سیب زمینی سرخ کردم روغن و گذاشته بودم کنار مایع روغن تو تابه کم اومد نمیدونم حواسم ...

خیلی خوبه .من ی بار چای با هل و گل محمدی دم کردم وقتی اومدم بریزم دیدم چای توش نریختم فقط تو قوری ی دونه هل و گل بود 

عید مهمون داشتیم سیب زمینی سرخ کردم روغن و گذاشته بودم کنار مایع روغن تو تابه کم اومد نمیدونم حواسم ...

🤣🤣🤣

من بچه بودم در ها رو قفل کردم نمیذاشتن برم پای گاز ،آقا حالا خانوم میخواست تخم مرغ درست کنه تابه آب توش بود تازه شسته بودم منم روغن ریختم داغ شد و بمببب با داد و بیداد داداشم از پنجره پرید اومد گاز رو خاموش کرد،اون سوم بود من اول ابتدایی🥴

همیشه پایان شب سیاه و تاریک ،سپیده دم است

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خدا حفظش کنه مادرتونو برا همین به چسم مادرتون میبینه که میاد

ممنونم عزیزدلم حالا همسایه ما اصلا نمیدونه من یک ساله اینجام🤣🤣

چون درس میخونم بیرون نمیرم

همیشه پایان شب سیاه و تاریک ،سپیده دم است

🤣🤣🤣من بچه بودم در ها رو قفل کردم نمیذاشتن برم پای گاز ،آقا حالا خانوم میخواست تخم مرغ درست کنه تا ...

سر سفره اونقدر مسخرم کردن اونقدر که خندیدن قیمه رو نخوردن نامردا پسر عموم می،فت بیچاره پسر مردم داداشم میگفت بیچاره خودمون تو امانتی دستمون🤣🤣🤣🤣🤣

نترسیدی اون لحظه

ممنونم عزیزدلم حالا همسایه ما اصلا نمیدونه من یک ساله اینجام🤣🤣چون درس میخونم بیرون نمیرم

😄😄منم 5ساله یجا ساکنم همسایه دخترمو دید فکر کرد خواهرمه در این حد کم رفت و آمد دخترم

غرض رنجیدن ما بود از دنیا... حاصل شد.......خدایااز سقف اتاقم یاد تو میچکد باران بند بیاید از این خانه می روم🌻
سر سفره اونقدر مسخرم کردن اونقدر که خندیدن قیمه رو نخوردن نامردا پسر عموم می،فت بیچاره پسر مردم دادا ...

🤣🤣

از این تیکه ها داداشی منم زیاد میزنن میگن هر چی برنج شفته و خام بود دادی ما خوردیم آب و روغن قاطی کردیم حالا خوب هاشو درست میکنی واس شوهرت🤣

چرا خیلی ترسیدم آتیش تا سقف اومده بود فقط داد زدم نتونستم تموم بخورم در رو واسشون باز کنم از پنجره داداشم پرید تو😅

همیشه پایان شب سیاه و تاریک ،سپیده دم است

😄😄منم 5ساله یجا ساکنم همسایه دخترمو دید فکر کرد خواهرمه در این حد کم رفت و آمد دخترم

خدا حفظش کنه این دوره زمونه هر کی درگیر خودشه مامانامون از قدیم که رفت و آمد زیاد بود عادت کردن

همیشه پایان شب سیاه و تاریک ،سپیده دم است

🤣🤣از این تیکه ها داداشی منم زیاد میزنن میگن هر چی برنج شفته و خام بود دادی ما خوردیم آب و روغن قاط ...

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣الان خوبه سوژه خنده داریم دوست خواهرم میگفت شدی مستربین خونوادت

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز