2777
2789
عنوان

یادش بخیر 😏

| مشاهده متن کامل بحث + 982 بازدید | 203 پست

مانتو گشادا که سرشونشون اوپل داشت‌.

چاق و لاغر کسی معلوم نبود زیاد همه مثل هم بودن هیچ کس جلب توجه نمیکرد..

الان ادم میره تو بازار یا ۵ ۶ تا فیلم خاک برسری هم میبینه و برمیگرده

نداند به جز ذات پرودگار...که فردا چه بازی کند روزگار....روزای خوب میاد😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من متاسفانه اصلااااااااا کودکی خوبی نداشتم، اعتیاد و بیکاری پدر و طلاق مادر و فروختن خونمون توسط بابام و آواره شدن خونه ی مادرِبابام و سرکوفتای مادربزرگ و پدربزرگ و عموهام به خاطر اینکه اونجا زندگی میکردم و خرجمونو میدادن و دعواهای بابام با بقیه و خودزنی هاش و سلطه گری های بیش از اندازه اش واسه ما و... .

خداراشکر که تموم شد ولی اون زمان که باید بی دغدغه می بودیم بزرگترین دغدغه ها رو داشتیم الانم که مشکلات خودشو داره واقعا توی عدالت و حکمت خدا موندم!

تا ۱۵ سالگی تو نحوه ی اومدن بچه تو شکم مادر مونده بودیم اصلا درک نمیکردیم خب حالا عروسی کرد بعد چی میشه که یهو اینجور میشه خب چرا قبلش نمیشه؟؟جل الخالق🤐🤐🤐🤐

نداند به جز ذات پرودگار...که فردا چه بازی کند روزگار....روزای خوب میاد😊
من متاسفانه اصلااااااااا کودکی خوبی نداشتم، اعتیاد و بیکاری پدر و طلاق مادر و فروختن خونمون توسط باب ...

متاسفم عزیزم.

خدا آینده شیرینی جلوپات بذاره.

عدالت خدا عین عدالته اون دنیات بهشته انشاالله

نداند به جز ذات پرودگار...که فردا چه بازی کند روزگار....روزای خوب میاد😊
تا ۱۵ سالگی تو نحوه ی اومدن بچه تو شکم مادر مونده بودیم اصلا درک نمیکردیم خب حالا عروسی کرد بعد چی م ...

بچها پسرم ۷سالشه همش ازم میپرسه که نینیا چجوری میرن شکم ماماناشون نمیدونم چی بگم بهش موندم توی سوالش 😓

خدایا شکرت که دوقلوهام دارن دوساله میشن 😍😍                تیکر دوسالگی عسل و مربای مامانه 😘👼👼
متاسفم عزیزم. خدا آینده شیرینی جلوپات بذاره. عدالت خدا عین عدالته اون دنیات بهشته انشاالله

ممنون عزیزم.

حالا پیش خودتون فکر نکنین که وای چه قدر اینا عجیب غریبنا، باورکنین منم الان مثه خودتونما اصا خودمم توش میمونم چیا کشیدیمممم.

البته هنوزم می کشیم ولی نه به عجیب غریبی و غیر قابل باوربودن اون زمان.

[QUOTE=54654144]واقعا یادش بخیر اون دوران بهترین دوران بود الان بچه ها هیچ لذتی نمیبرن  اون موقع ها عشق 


ماهم ی شب بیرون بودیم بابام برام ی اردک خرید. اومدیم خونه خیلی سر صدا میکرد باید حتما بغلش میکردیم تا جیک جیک نکنه صداشم بلننننند بعد منم گفتم میزارمش بغلم ک بخابه وختی خابید میزارمش تو قفسش. بعد هیچی دیگ خودمو خودش خابمون برد دقیق یادمه ساعت ۵ صبح بابام بیدارم کرد گفت اردک کجاس منم یکم تجزیه تحلیل کردم یادم اومدم بغلم بود. هیچی له له شد طفلکی. بعد بابام لنگ اردکو گرفت پرتش کرد بالای پشت بوم. بعد من خیلی عذاب وجدان گرفتم خاستم گریه کنم ولی خابم میومد گفتم ولش کن بزار بخابم فردا گریه میکنم. گریه هم نکردم صبحش. ولی الانک فکرشو میکنم دلم میسوزه واس اردک بدبخت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز