2777
2789

هزار بار 🤣🤣🤣

بیخیالش شدم 

سعی کردم جایی که ردی اسمی از اون هست نباشم

☠️❌آقایون درخواست ندین ❌☠️یه روز که به آرزوهام رسیده باشم تاپیک میزنم یه تاپیک که پشتش یه عالمه حس خوب باشه نه حسرت ...😉🤗😍😘

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره رو ثروت و خوشتیپ بودنش کراش زدمبعد که از نزدیک یه ماه حرف زدیم دیدم هیچ گوهی نبودهاز دور قشنگ بو ...

چجوری بود یعنی؟ اینیم که من کراش زدم روش از همه نظر جذابه

من تو اینستا کراش زدم دائم چکش میکنم اصلا نمیتونم بیخیال شم

از فکرش بیا بیرون دنیایی مجازی فقط یه ویترینه که همه بهتریناشون نمایش میذارن

دیگه چکش نکن

☠️❌آقایون درخواست ندین ❌☠️یه روز که به آرزوهام رسیده باشم تاپیک میزنم یه تاپیک که پشتش یه عالمه حس خوب باشه نه حسرت ...😉🤗😍😘

چجوری بود یعنی؟ اینیم که من کراش زدم روش از همه نظر جذابه


از اولش منم فکر میکردم چقدر جذابه 😄

ولی بعد که پیشنهاد داد حرف زدیم دیدم چقد بچه هس مغرور لجباز کافیه یه مشکلی پیش بیاد سست هس ممکنه رابطه رو رها کنه

اصلا مرد زندگی نبود 

میگن دندون لق رو از همون اول باید کشید

من مردی رو ترجیح میدم که نازم بکشه پشتم مثل کوه باشه بیاد دنبالم نه اینکه مشکلی پیش بیاد من بیام دنبالش😑


دست دو نفره

از فکرش بیا بیرون دنیایی مجازی فقط یه ویترینه که همه بهتریناشون نمایش میذارندیگه چکش نکن

آره اینو میدونم ولی ظاهرا خیلی آدم خوبیم هست و داره جوابمم میده همین بیشتر درگیرم کرده اما دائم با خودم میگم من اصلا در حدش نیستم و فقط از رو احترام داره جواب میده و تو یه چرخه باطل انگار گیر افتادم خیلی حس بدی دارم نسبت به خودم

از اولش منم فکر میکردم چقدر جذابه 😄ولی بعد که پیشنهاد داد حرف زدیم دیدم چقد بچه هس مغرور لجباز کافی ...

البته مال من در این حد نیست اصلا طرف بالای ۱۰۰ کا فالوور داره و من شیفتشم 😂😂 در همین حد ارتباط هست اما خب چیزی که دیدم ازش تو این مدت انگار خیلی آدم خوبیه واقعا، دیدم ازش تعریف میکنن اما خب کلا تو یه لول دیگه زندگی میکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792