سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان استخر 113 بازدید | 18 پست سلام دوستان من دو سال و چهار ماه بینیمو عمل کردم استخر برم شیرجه بزنم و حرفه ای شنا کنم برای بینیم ضرر نداره کسی تجربه داشته 1404/04/14 | 22:51 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سحر_ناز_بانو عضویت: 1398/03/25 تعداد پست: 4122 نه چ ضرری پشت بى حوصلگیخيلي هامون،يه زمانى كلى حوصله بوده...پشت بى تفاوتى هامون،كلى توجه و اهميت بوده…وپشتسكوتِمون، كلى حرف...وپشت بَدبينى هامون، كلىاعتماد...آدم ها به الان مون نگاه مى كنن و بهمون كلى برچسب مى زنن...درحالى كه نمى دونن چیبهمون گذشته...آدم يه وقت هايى از اول ايننيست؛ اين ميشه...
مهرانگیزجانم عضویت: 1403/11/24 تعداد پست: 3950 بااینکه عمل بینی نکردم اما فکرنکنم ایرادی داشته باشه چون مدت زیادی ازعملت گذشته
سحر_ناز_بانو عضویت: 1398/03/25 تعداد پست: 4122 شدیدا بخندم چی تاثیری نداره نه دیگع دوسال گذشته مشتم بخوره چیز خاصی نمیشه 😐😂 پشت بى حوصلگیخيلي هامون،يه زمانى كلى حوصله بوده...پشت بى تفاوتى هامون،كلى توجه و اهميت بوده…وپشتسكوتِمون، كلى حرف...وپشت بَدبينى هامون، كلىاعتماد...آدم ها به الان مون نگاه مى كنن و بهمون كلى برچسب مى زنن...درحالى كه نمى دونن چیبهمون گذشته...آدم يه وقت هايى از اول ايننيست؛ اين ميشه...
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 از مربی اونجا بپرسی یادکترت بهتره واقعا دکتر و مربی گفتن نه ضرری نداره
rominaaas عضویت: 1402/01/04 تعداد پست: 3697 شدیدا بخندم چی تاثیری نداره ووالا من دوستام عملی آن اینو تاحالا نشنیدم بخند بابا راحت باش 😄✊️
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 نه دیگع دوسال گذشته مشتم بخوره چیز خاصی نمیشه 😐😂 واقعا ؟؟ بینیت علمیه؟
rominaaas عضویت: 1402/01/04 تعداد پست: 3697 دکتر و مربی گفتن نه ضرری نداره برو حالشو ببر جوگیر نشو فقط 😄
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 ووالا من دوستام عملی آن اینو تاحالا نشنیدم بخند بابا راحت باش 😄✊️ خوبه خداروشکر ، بخدا اینقد از خندیدن شدید میترسیدم
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 برو حالشو ببر جوگیر نشو فقط 😄 مثلا چ جوگیری؟
rominaaas عضویت: 1402/01/04 تعداد پست: 3697 خوبه خداروشکر ، بخدا اینقد از خندیدن شدید میترسیدم ننترس بابا طرف عمل کرده چسب که نزده فقط مراقب باش گوشی توپ چیزی نخوری بهش ❤️✨️
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 ننترس بابا طرف عمل کرده چسب که نزده فقط مراقب باش گوشی توپ چیزی نخوری بهش ❤️✨️ مواظب اونا هستم. فدات