2777
2789

نه چ ضرری

پشت بى حوصلگیخيلي هامون،يه زمانى كلى حوصله بوده...پشت بى تفاوتى هامون،كلى توجه و اهميت بوده…وپشتسكوتِمون، كلى حرف...وپشت بَدبينى هامون، كلىاعتماد...آدم ها به الان مون نگاه مى كنن و بهمون كلى برچسب مى زنن...درحالى كه نمى دونن چیبهمون گذشته...آدم يه وقت هايى از اول ايننيست؛ اين ميشه...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شدیدا بخندم چی تاثیری نداره

نه دیگع دوسال گذشته مشتم بخوره چیز خاصی نمیشه 😐😂

پشت بى حوصلگیخيلي هامون،يه زمانى كلى حوصله بوده...پشت بى تفاوتى هامون،كلى توجه و اهميت بوده…وپشتسكوتِمون، كلى حرف...وپشت بَدبينى هامون، كلىاعتماد...آدم ها به الان مون نگاه مى كنن و بهمون كلى برچسب مى زنن...درحالى كه نمى دونن چیبهمون گذشته...آدم يه وقت هايى از اول ايننيست؛ اين ميشه...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز