2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خوب ازش دورشو کمتر ببینش . سعی کن ازش تعریف کنی که آدم خوبی بشه براش وقتی داری بهش فکر می کنی که چقدر بده یکار دیگه کن و خوداو سرگرم کن حواست رو به یه چیط دیگه بده . در هر صورت احساسات منتقل میشن خدای نکرده مواظب باش احساساتت الکی اون بنده خدارو اذیت نکنه

تو فضای مجازی خیلی سو تفاهم ایجاد میشه و هر کسی با لحن خودش نظر میده و دیگری با لحن خودش نظر رو میخونه و سلیقه ها و فرهنگها فرسخ ها متفاوته اگه سوتفاهمی پیش اومده و امد همدیگه رو ببخشیم . 

اینکه از یکی بدت میاد دلیل بر این نیست‌ که اون آدم بدیه شاید مشکل از خودته‌‌

دقیقا من تعجب کردم یکی از کاربرا بهشون بد گفت 

تو فضای مجازی خیلی سو تفاهم ایجاد میشه و هر کسی با لحن خودش نظر میده و دیگری با لحن خودش نظر رو میخونه و سلیقه ها و فرهنگها فرسخ ها متفاوته اگه سوتفاهمی پیش اومده و امد همدیگه رو ببخشیم . 

زود قضاوت کردی اگه بشناسیشون شایذ بدت نیاد واینکه. ما ادما بیشتر از چیزا وکسایی بدمون میاد ک تو وجود ...

اینو موافقم 

نه اتفاقا زود هم قضاوت نمیکنم 

چیزی ندارم بگممم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز