2789
عنوان

جاروشارژی

270 بازدید | 12 پست

بچه ها من یک مارک بلک انددیکر انتخابکردم . انگاری خیل خوبه از ظهرشم خوشم میاد ولی مایعات رو جمع نمیکنه .

مارک خوبی ک جمع ِوری مایعات داشته باشه  میشناسید ؟ 

اصلا مهم هست ؟ 

منم میخوام بخرم شنیدم کن وود خوبه 


کنوود من یه مدل دیدم دکمه ش رو دستشه .

خیلی ب سختی تکون میخورد .دیجی کالادیدم نوشته خیلی زود خرابمیشه دکمه ش.

دقت کن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم میخوام. اگه قیمتم میدونید بگید.

در قیامت گنهکاران گویند"افسوس بر من از کوتاهی هایی که در اطاعت فرمان خدا کردم و از مسخره کنندگان آیات او بودم"(سوره زمر آیه۵۶) سبقت از سایه ها به بیشتر دویدن نیست، به سوی نور که باشی سایه ها در پس تواند الله نورالسماوات والارض
من بلک انددکر دارم چند ماهی هست گرفتم خیلی کشش خوبه حالا مگه چقد مایعات میریزه ک بخوای با جاروشارژی ...

ازینا ک کناره هاش دایره ای شکله و سرش یک ستطیل نازکه خریدی ؟ کد ۱۴۲۰ فک کنم میشه یا ۱۴۲۵

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792