دوستان من دو شب خواب یکی از دوستان قدیمی رو دیدم بیش از ۱۲سال هست که ایشونو ندیدم هیچ شماره ای و خبری هم ازش ندارم
و اینکه اصلا بهش فکر هم نمی کردم و کلا فراموشش کرده بودم ولی ۲شب خوابشو دیدم
تو هر دو خواب هم داشت درباره ی مشکلات زندگیم با من صحبت می کرد تعبیر داره؟؟