بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بله.به این فکر میکنم که بی پول بدخلاق رو چطوری میتونم تحمل کنم؟لزوما هرکی که پول نداره اخلاقش خوب نیست پس اولی بهتره.البته نظر من اینه بعضیا شاید یه جور دیگه فکر کنن
از همه چیز خستم💔اکثر کامنتهای منو با لحن مهربون و بدون نیش و خشونت کلا بخون(⌒‐⌒)
بستگی به خودت داره،ببین مردیکه پول داره قدرت دستشه هر کار دوس داشت طبق ذاتش میکنه،مردیکه پول نداره هم ضعفایی داره که تحمل کردنش سخته،درکل زندگی یعنی سروکارداشتن باسختیها،دیگه ببین ادم کدوم میدونی،البته مجردم بمونی سختیای خودشوداره