2777
2789
عنوان

کنکوریا بیاید

132 بازدید | 10 پست

سلام بچه ها من سال دیگه کنکور دارم قلمچی ثبت نام کردم از مرداد ماه شروع میشه 

الان باید چیکار کنم برا کنکور که اماده بشم

ممنون میشم راهنمایی کنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام آزمون های قلم چی خوبه اما کنکور شده معدل به نظر من همین الان برو کتاب های نهای ماجرای ۲۰ خیلی سبز رو بخر کامل حفظ کن تاکید می‌کنم ماجرای ۲۰ خیلی سبز نه فرمول ۲۰ گاج

کلاسمشاورمنابع تستی هرکدومو خواستی بگو بیشتر توضیح بدم

کلاس عربی ثبت نام کردم خیلی توش ضعیف بودم و قلمچی ولی الان خیلیییی استرس دارم ۱۲ روز از تابستون گذشته هیچ کاری نکردممم

قلم چی خیلی بد هست برنامه اش برای کسی که میخواد شروع کند کاری میکنه آدم خسته بشه میگه تو از امروز روزی ۸ ساعت بخون در اصل باید خورد خورد شروع کرد مثلا روزی ۲ ساعت

کلاس عربی ثبت نام کردم خیلی توش ضعیف بودم و قلمچی ولی الان خیلیییی استرس دارم ۱۲ روز از تابستون گذشت ...

خب گذشته که گذشته اصلا مهم نیس

ببین رک بگم بخوای استرس داشته باشی چند ماه بیشتر دووم نمیاری مسیر کنکور طولانیه باید اروم و اصولی پیش بری استرسم از خودت دور کنی 

یه مشاور خوب پیدا کن راهنماییت میکنه 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792