من دوران کنکور دو سالپشت موندم
بعد فامیل ها خیلی اذیتم کردم مثلا از الکی میگفتن دختر عموم پزشکی قبول شده در صورتی که با من کلاس کنکور می اومد
یا اینکه به همه میگفتن من جایی قبول نشدم
به پدرم زنگ میزدن خدا رو شکر قبول نشده جایی
منم چیزی نمیتونستم بخونم از استرس و اضطزاب و عدم تمرکز همش میخواستم خودکشی کنم
کنکور سومم رو هم نخونده رفتم و با اطلاعات شخصی ام دولتی رشته خوبی اوردم
و الان شاغلم و به همین فایمل ها پول قرض میدم بهشون نباید بدم ادمای پستی بودن غوضی بودن
لطفا نپرسید رشته چی بود یک رشته تاپ و دانشگاه تاپ بود