2777
2789
عنوان

دوران کنکور

120 بازدید | 9 پست

من دوران کنکور دو سالپشت موندم 

بعد فامیل ها خیلی اذیتم کردم مثلا از الکی میگفتن دختر عموم پزشکی قبول شده در صورتی که با من کلاس کنکور می اومد

یا اینکه به همه میگفتن من جایی قبول نشدم

به پدرم زنگ میزدن خدا رو شکر قبول نشده جایی

منم چیزی نمیتونستم بخونم از استرس و اضطزاب و عدم تمرکز همش میخواستم خودکشی کنم

کنکور سومم رو هم نخونده رفتم و با اطلاعات شخصی ام دولتی رشته خوبی اوردم

و الان شاغلم و به همین فایمل ها پول قرض میدم بهشون نباید بدم ادمای پستی بودن غوضی بودن 

لطفا نپرسید رشته چی بود یک رشته تاپ و دانشگاه تاپ بود 

از دل بزرگ خودته وگرنه ارزشی ندارن 

لطفا اگه مادری خوب به حرفم گوش کن. دخترت رو به اندازه پسرت محدود کن . دخترت رو تحقیر نکن. دخترت رو عقده‌ای و افسرده نکن بحث نکن. در آخرم هی نگو بهم احترام بزار تو حتما محترم نیستی! و سنت فقط یک عدد تو شناسنامه‌‌ست . بهشت هم زیر پای مادران نیست. نمازتم درست نیست اگه قلب بچتو شکستی. نارضایتی فرزند از والدین خطرناک تره. تو دعوا بهش نگو نه ماه به شکم کشیدمت عزیزم تو باز حق انتخاب داشتی اون طفلی که یهو چشاشو باز کرد دید تو مادرشی! اگه دخترت حرفامو دید و گفت واااا چه اسکله بدون که مادر خوبی هستی و برو تو آینه خودتو یه ماچ محکم کن💖 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم میشه روش مطالعه هر درس رو بگی؟و اینکه پیشنهاد میکنی که کلاس آنلاین برم؟بعضیا میگن وقت گیره و ع ...

من خیلی سال پیش کنکور دادم نظام قدیم به نطرم از کسی کمک بگیرین که سال های اخیر کنکور داده

اصلا کنکور الان خیلی تغییر کرده ولی خب الان به نظرم بهتره کنکور

من معدل خیلی بالایی داشتم ولی به دردم نخورد اصلا 

تعداد کتاب ها هم زیاد بود 

من خیلی سال پیش کنکور دادم نظام قدیم به نطرم از کسی کمک بگیرین که سال های اخیر کنکور دادهاصلا کنکور ...

خیلی ممنون

قبلا نهایی ها به این صورت سخت و چالشی نبودن ، قبلا هم نهایی بودین شما؟

الان هر نهایی خودش یه کنکوره

خیلی ممنونقبلا نهایی ها به این صورت سخت و چالشی نبودن ، قبلا هم نهایی بودین شما؟الان هر نهایی خودش ی ...

بله ما هم تمام دروس نهایی بودن

الان مقداری سختتر هستن 

ولی خب در نظر بگیرین الان دانش اموز دورترین نقاط ایران توی رشته تجربی کلاس های ماز و اینا شرکت میکنه یا معلم پروازی دارن زمان ما فقط با معلم مدرسه باید پیش میرفتیم

الان بخوان بیارن در حد کتاب همه بیست میشن که

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز