2777
2789
عنوان

کلاس رانندگی

174 بازدید | 21 پست

سلام شبتون بخیر اگه تو کلاسای رانندگی غیبت کنم مشکل خاصی ک پیش نمیاد!

من یه مشکلی واسم پیش اومده سه جلسه رو نمیتونم برم کلا هم چهار جلسم مونده اینم بگم رانندگیم زیاد خوب نیس یوقت نگه بیا هزینه دوباره بده برا جبران سه جلسه

پسری از نسل آریایی...

ن مشکل پیش نمیاد ولی پولشو دادی برو

در آفریقا هر روز صبح آهویی از خواب بر می خیزد ک میداند باید سریع تر از یوز بدود تا شکار نشود و یوزی ک میداند باید سریع تر آهو بدود تا از گشنگی نمیرد، مهم این نیست آهو باشی یا یوز مهم این است با اولین اشعه آفتاب با تمام سرعت بدوی!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کامل تسویه کردم اونم که از خداشه خودمم میخام زودتر تموم شه

اره حتما برو

موفق باشی

در آفریقا هر روز صبح آهویی از خواب بر می خیزد ک میداند باید سریع تر از یوز بدود تا شکار نشود و یوزی ک میداند باید سریع تر آهو بدود تا از گشنگی نمیرد، مهم این نیست آهو باشی یا یوز مهم این است با اولین اشعه آفتاب با تمام سرعت بدوی!

اگه خودت کنسل کنی همش میره دوباره باید پول بدی ولی اگه مربی نتونه بیاد بعدا جبران میکنه برات ولی میت ...

میگم اختیاریه یا نه من 8 جلسه رو رفتم 4 تاش مونده ولی فردا و پس فردا کار دارم نمیتونم برم فقط میخوام بدونم جلسه اخرو برم تمومه یا باز باید دوباره پول بدم برا جبران کلاسایی که نبودم

پسری از نسل آریایی...

فکرکنم همه جلساتتون رو باید تکمیل برید تا بتونید آزمون هارو بدید..چون بالاخره مربی هر روز یه چیز جدید اموزش میده نمیتونه تو ۱ جلسه همرو بگه ..جلسات اخر هم اموزشای دشوارتر رو میدن

خدا وسط غمات یه گل میکاره مطمئن باش♥
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز