2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مثلا چطور

سعی کن جوری رفتار کنی که انگار زیاد برات مهم نیست اصلا بهش ابراز علاقه نکن بزار اون اول پیام بده یا حرف بزنه

که گفته آبی رنگ افسردگیست،برای من آبی رنگ شور و زندگیست.آبی کوچولو هستم شما میتونی آبی صدام کنی. جاویدنامان ۱۸ و۱۹ دی ماه یادتون همیشه در گوشه ای از قلبم می تپه🥀🕊فمنیست و دوستدار هنر و ادبیات. آقایون عنتر درخواست ندن ممنون

حسش چیه ؟با کسای ذیگه هم هست ؟کی دیدار داریم ؟کی تموم میشه ارتباطمون ؟

حسش زیاد جدی نیست بهت 

آره بقیه رو هم نگه داشته 

دیدار دارین 

که گفته آبی رنگ افسردگیست،برای من آبی رنگ شور و زندگیست.آبی کوچولو هستم شما میتونی آبی صدام کنی. جاویدنامان ۱۸ و۱۹ دی ماه یادتون همیشه در گوشه ای از قلبم می تپه🥀🕊فمنیست و دوستدار هنر و ادبیات. آقایون عنتر درخواست ندن ممنون

خودش گفت میاد ب نظرتو کی

نهایتا شیش ماه دیگه ولی میاد

که گفته آبی رنگ افسردگیست،برای من آبی رنگ شور و زندگیست.آبی کوچولو هستم شما میتونی آبی صدام کنی. جاویدنامان ۱۸ و۱۹ دی ماه یادتون همیشه در گوشه ای از قلبم می تپه🥀🕊فمنیست و دوستدار هنر و ادبیات. آقایون عنتر درخواست ندن ممنون

دقیقا ی مدته دارم با بچم همین رفتارو میکنم 😂😂

و میدونی که اصلا نباید رو به بچه داد😂

که گفته آبی رنگ افسردگیست،برای من آبی رنگ شور و زندگیست.آبی کوچولو هستم شما میتونی آبی صدام کنی. جاویدنامان ۱۸ و۱۹ دی ماه یادتون همیشه در گوشه ای از قلبم می تپه🥀🕊فمنیست و دوستدار هنر و ادبیات. آقایون عنتر درخواست ندن ممنون

خیلی قهر میکنه😂😂

قهر کرد اصلا محلش نده و بهش بی توجهی کن تا آدم شه😂

که گفته آبی رنگ افسردگیست،برای من آبی رنگ شور و زندگیست.آبی کوچولو هستم شما میتونی آبی صدام کنی. جاویدنامان ۱۸ و۱۹ دی ماه یادتون همیشه در گوشه ای از قلبم می تپه🥀🕊فمنیست و دوستدار هنر و ادبیات. آقایون عنتر درخواست ندن ممنون

ب نظرت مامان باباش منو میخان؟

اولش مخالفت میکنن ولی بعدش درست میشه

که گفته آبی رنگ افسردگیست،برای من آبی رنگ شور و زندگیست.آبی کوچولو هستم شما میتونی آبی صدام کنی. جاویدنامان ۱۸ و۱۹ دی ماه یادتون همیشه در گوشه ای از قلبم می تپه🥀🕊فمنیست و دوستدار هنر و ادبیات. آقایون عنتر درخواست ندن ممنون

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز