وافعا دکترا داری؟
پس چرا اینهمه سردرگمی؟
از دانشگاه فقط مسیر رفت و برگشت نمره رو یادته؟
پس نشست و برخاست با آدمهای قوی و اساتید و آدمهای هم سطح خودت روت تاثیر نذاشته
اعتماد به نفست رو ببر بالا
نمیگم مغرور باش
میگم به داشته هات ایمان بیار
یا بمون و مبارزه کن
یا بیا بیرون و دوباره تلاش کن
زندگی اصلا چه متاهلی چه مجردی مبارزه ست
یه کار کن وقتی به گذشته ات نگاه میکنی به خودت بگی آفرین