2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

به اه دل شکسته یه جورایی اره ولی به بقیش نه

اكثر انسانها حتی جسارت دور ريختن لباسهايی كه مدتهاست بدون استفاده در كمدهايشان آويخته شده را ندارند بعدازآنها توقع داريم باورهای غلطی راکه قرن هاست درذهنشان زنجير شده است به راحتی كنار بگذارند و دور بريزند جهل نرمترين بالشی است كه بشرميتواند سر خود را بگذارد و آرام بخوابد گاندی 📌 هرگز نمیر کوروش ای مهر آریایی بی نام تو وطن نیز نام و نشان ندارد محقق🌱 در تکاپو چند رشته ای تاریخ ، فلسفه و حقوق بین الملل✍️دارای مدرک سخنوری و فن بیان 💫

یا اینوری یا اونوری یا بیکینی یا روسری
چشم چشم دو ابرو صورتش گیلاسه پایین ولی یه گردو
هندونه نگفتم ریا نشه
یا زرمایی یا کرمو یا یه مردادی کرمو
فرقی نداره فقط بگو کم بماله می مون
بگو تنگ و کوتاه بپوشه یه جور که همه بشن زوم
بگو وسط جمع یهو 1 2 3 بگو بپر زوم
1 2 3 بگو بپر روم من یه سلبریتی کم رو
اونم کم بود حالا که فاز بکنه پس بکب بکن بکن زود

گوشه شو انداختی بیرون گوشای من سرخ شده ش
دست خودم نیس دیگه این مغز حروم کنترلش
فکرای س*سی که اینو هی بگیر بکنش
من مال تورو فشار می دم تو مال منو بخورش
من تورو هستم زیاد نون شب لوندیات
بزنم پنچر شی یا بزنم نفت دربیاد

بیا بیا بیا بیا
بیا باهم پرواز کنیم که من دوس دارم کفتر زیاد
صب تا شب پارتی منیم شب بزنم نفت دربیاد
بیا باهم بریم حموم بزنیم کفتر دیوار هرچی بیشتر ور بری بام می کشم کمتر سیگار
بیا باهم داگی و استایل کنیم با این حجم ب*سن می شه خاکیو اسفالت کنیم
بیا باهم کشتی بگیریم همو بارانداز کنیم
خوب و کمر پر منم چشم و چال انداز تویی
بیا باهم فاکینگو استارت کنیم
من تورو هستم زیاد نون شب لوندیات
بزنم پنچر شی یا بزنم نفت دربیاد

گرفتن شاخکام از تو فرکانسای س*سی الان ابجی داداشا نداره رو ما اثر
نگیر فاز فامی ا و فرتد رو ما اثر فقط شیرجه بزن روم با عسل
عسل و ندا
حاجی گور بابا همسایه تون کو* لق فامی لا اشنا ماشنا نگ*ییدم بگو تنها بیا
گور بابا خالم اینا ک*ن لق داییا من زدم
نفت دربیاد
دختر دایی و پامی دا
من تورو هستم زیاد نون شب لوندیات
بزنم پنچر شی یا بزنم نفت دربیاد

تو که خوب و درشتی منم که ردی و داغم
راضی بوده اومده هر کی اتاقم
قمبلش کن بگیریم قدی رو با هم بده بره استوری همه ببین من کیو دارم
تو که پر پر و بالی منم که بچه تو پارم

مستم کنی کل مسجدو دارم
تو که خوش قد و خالی منم که بد شیر و گنده ام
بزنیم نفت در بیاد وحشیو محکم

اره من تو رو هستم زیاد قلقت داره دستم می اد
بزار پشتمون حرف در بیاد بزار برنم نفت در بیاد
از پریروز که تورو دیدم همه چی ویژن می ژن از خواب پریدم
اره چند بار تو خواب زدم به جدول فقط به دست تو می شه مشکل من حل
اره خوابای خاک بر سری دیدم چقده تو تنگی و خاک سری و بیرحم
اره خواستگارا واسه تو ریدن مثل تو فک می کردم هشت ساله دید
بیلی عالیشو هستم زیاد ولی فقط یه شب می خوام
بگو من دستم بیاد بزنم نفت در بیاد
دستا بالا شورتا پایین الو اینجا صبح کجایین
بیا بریم دکتر بازی بگو بخوره ور نره ور نمی رن که اوسکل با این
بگو بیاد واست چک کنه من زدم لش بازی بزار هر چی می خواد فک کنه
بزار دورم پر شه خسته ام از این هدفونه

خود ادم مقصر هس چون خدا زیبا عقل تفکر نعمت انسان هاش داشته

کمک کردن از علاقه های فوق قلبیم هست هرکسی مشکل داشت احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه مهر قلب داشته باشه ولی نه [وجدان] همه بندگان مقرب الهی هستیم مهم اینه ک خدا فراموشت نکنه وگرنه بقیه که میان‌ و‌ میرن انسانیت داشتن و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست  انسانیت گاهـی یک لبخندهس یک آرامش امنیت که محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم  که به احساسات و روح یک انسان غمگینی آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی ها باشین.                                                                  

به همش اعتقاد دارم   . اینکه دیگران به ما ظلم میکنن خب واقع بین باشیم   خودمون هم کم ظلم نمیکنیم به دیگران همینه که تو دلمون حتی یکیو قضاوت کنیم یه فکر بد کنیم یه چیز بد بگیم  پشت سر یکی با هر توجیحی حرف بزنیم همه اینا ظلمی که ما در حق دیگران میکنیم  بله و جوابش هم میگیریم .

لاحول ولا قوة الا بالله العلي العظيم

این چیه😐

دکتر، جونِ دکتر

چرا هی میری دور دور

انقد داغِ بدنت میزنه هی بالا کنتور

دکتر، جونِ دکتر

بدو پیک مو پُر کن

شمام همین جور که میرقصی بدنتو شل کن، وای

حالا وقته قِر حالا، ساسی اومده که بری بالا

هر چقدر ناز کنی تهش مال منی مثه سریالا

همه تو دلیا همه خفنا، کارداشیان طوری بدنا

میگی چقدر بی ادبی، پس سلامتی بد دهنا

روحانی با برجامش، فدایِ اون اندامش

بدو بیا بغلم مهم نی چی میشه سر انجامش

دکتر، جونِ دکتر

چرا هی میری دور دور

انقد داغِ بدنت میزنه هی بالا کنتور

دکتر، جونِ دکتر

بدو پیک مو پُر کن

شمام همین جور که میرقصی بدنتو شل کن

میگی تویی تاجِ سرم هی، بابا خیلی نوکرم بِیب

شما کجا ما کجا، سلامتیت زدم سیک

آخ نداریم رو دستش، دلِ من عاشقه دستش

انقد خجالت نکش، خودت خوشگل تری از عکست

همه به خط شن (چرا؟) بالاست پرچم

من و یه تیمِ دیوونه که میترکونیم هر شب

حالا وقته قِر حالا، ساسی اومده که بری بالا

هر چقدر ناز کنی تهش مال منی مثه سریالا

دکتر، جونِ دکتر

چرا هی میری دور دور

انقد داغِ بدنت میزنه هی بالا کنتور

دکتر، جونِ دکتر

بدو پیک مو پُر کن

شمام همین جور که میرقصی بدن تو شل کن

سلام گلایِ تو خونه، محصلایِ نمونه

قول بدین که حرف های دکتر یادتون بمونه

مرسی، همیشه قبل خواب دو تا شات بزن و راحت بخواب

همیشه یادتون باشه اول اینستا بعد کتاب

تا وقتی بزرگ شدین قشنگ شدین ژِل زدین

تا وقتی پلنگ شدین و با بیست نفر رِل زدین

بهتون میگن دل ندین، بهتون میگن قِر ندین

میگن ساسی گوش نکنید، مهمونیا رو جر ندین

مَن بُرادِرز

دکی دکی هی، دکی دکی

دکی دکی هی، دکی دکی

دکی دکی هی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز