2777
2789
عنوان

کرلی شیگلم

227 بازدید | 6 پست

بچه ها کسایی که تجربه خرید داشتن،بنظرتون کدوم سایزش بهتره؟

خودم از مدلِ کرلی ۳۲ بیشتر خوشم میاد،اما میگن ماندگاری نداره و از لحاظ ماندگاری ۲۵ بهتره

نظرتون چیه 


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۲۵ ش رو دارم خوبه راضیم من

عزیزم منم خریدم دودلم اصله یا نه از جای معتبری خریدم اما شاخه ش مثل عکسایی که ازش دیدم نیست وگرنه بقیه ویژگیاش مثل اصله. عکس شاخه شومیفرستم براتونمیشه با مال خودتون مقایسه ش کنید

عزیزم منم خریدم دودلم اصله یا نه از جای معتبری خریدم اما شاخه ش مثل عکسایی که ازش دیدم نیست وگرنه بق ...

این شاخهای که فرستادین سهشاخه انگلیسیه و شیگلم اصل هم با همین مدل برای بعضی بازارها میاد صرفا از روی شاخه نمیشه گفت فیکه اگه بقیه ویژگیهاش مثل اصله خیلی محتمله که مشکلی نداشته باشه

کاربری دست دو نفره یکی ایران ، یکی خارج(المیرا)

این شاخهای که فرستادین سهشاخه انگلیسیه و شیگلم اصل هم با همین مدل برای بعضی بازارها میاد صرفا از رو ...

اره عزیزم بقیه ویژگیاش اوکیه ولی اخه عکسایی که از سه شاخه میبینم و میگن اینا اصلیه سه شاخه ش سفید و وسطش صورتیه ولی مال من شکل و نوشته ی سه شاخه ش با اونا فرق میکنه.

مال شما چه شکلیه شاخه ش؟دیدم بغضیا دوشاخه دان و میگن اونم اصله

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز