2777
2789
عنوان

عفونت شدیددددد😭😢

224 بازدید | 20 پست

سلام من ظهر که رفتم دانشگا یه دلدرد خفیف مثه دردای قبل از شروع پریودی گرفتم 

تا الان ک اومدم خونه دسشویی نرفته بودم حالا که رفتم معذرت میخام دیدم یه عالمه ترشح زرد رنگ و بدبو داشتم 


راهی واسه درمان اینجور عفونتا میشناسین شما که بدون رفتن ب دکتر خوب شه؟ 


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عنبرنسا دود کن یعنی برای عفونت معجزههههههه میکنههههههه...

حتما ی سر دکترم برو 

یبار عفونت داشتم دکتر عنبرنسا پیشنهاد داد چند روزه عفونتم کامل برطرف شد

خوشبحال من که با داشتنت خوشبخت ترین آدم روی زمینم...عاشقتم زندگیم💏
چطوری استفاده میکنین؟؟ فقط دود میکنین توی خونه؟

خخخخ ن گلم تو خونه ک بوی بد میگیره

توی دستشویی بیرونی یا حموم لباساتوند دربیارین اتیش بزنین و بالای سر دودش وایسین قبل از حموم خوبه ک بوشم بره

برای همه عفونتا معجزه میکنه

خوشبحال من که با داشتنت خوشبخت ترین آدم روی زمینم...عاشقتم زندگیم💏

[QUOTE=54569544]چطوری استفاده میکنین؟؟ فقط دود میکنین دوتا عنبر نسا با یکم اسپند و اگه خاکشیر داشتی با یکم خاکشیر بریز تو اسپند دود کن بعد که دود کرد بریز تو یه شیشه سس یا خیارشور یه شیشه به درد نخور بعد دامن به دردنخور بپوش بگیر رو بدنت مثل دسشویی نشستم بشین بزار زیرت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز