hanigollllll مدیر استارتر عضویت: 1401/04/01 تعداد پست: 65 عنوان بگین چیکار کنم 38 بازدید | 1 پست من از لحاظ قیافه خیلی زشتم 31سالم هست هیچی ندارم پولی که به خودم برسم ندارم تا این سن هیچ کس از من خوشش نیومده جای ندارم برم هر جا میرم مسخرم میکنن تصمیم گرفتم خودکشی کنم 1404/04/10 | 21:21 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مهرانه_پر_پرواز عضویت: 1403/03/31 تعداد پست: 5323 ببین مغز و فکرت سالمه این خودش یه سرمایه هنگفت و بی پایانه....از فکرت استفاده کن و درآمد کسب کن و چهره ات رو بکوب و دوباره بساز قصه زندگی هر کسی از اونجا شروع میشه که خودش رو بشناسه