دلم میخاد خودکشی کنم اما ی چیزای مانه میشه این زندگیو نمیخام من احتیاج دارم تو جامعه باشم من ب عنوان ی انسان احتیاج دارم محبت ببینم محبت کنم اما بخاطر ی استباه اصن نمیدونم اسمش اشتباه بزارم یا نه ی پسری اوردم تو زندگیم الان با هزار تا التماس میتونم گوشی دستم بگیرم چه برسع ب بیرون رفتن دلم میخواد داد بزنم بگم من بچه نیستم من ۲۶سالمع چرا باید اینطوری باشم ولی گوش شنوا نیست هیچکس نمیخام صدام بشنوه لطفاً دعا کنید زندگیم بهتر بشه 😔
مادرم خستم هر روز خسته تر از دیروز ی روز بیا منو ببر پیش خودت مادرم تا وقتی تو بودی این دنیا قشنگ بود
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من ۱۹سالمه من حالم بده ولی بیخیالم خیلی بیخیال مدام ذکر میگم تفاوت من و تو در اینه که من پسره خواستگارم بود عیب گذاشتن روش گفتن ن اونم پیگیره این وسط اینا ب من فشار میارن