2789
عنوان

یخچال

| مشاهده متن کامل بحث + 801 بازدید | 24 پست
ساید . ولی واسه جهیزیه س  فعلا دو نفره ایم ...خخ

آره ولی قرار نیست که تند و تند یخچال عوض کنی.چون یخچال از  وسایل سنگین و پر هزینه است از اول خوبشو وردار.من جات بودم دو قلوی بزرگ میگرفتم.از یه برند خوب.لباسشویی و ظرفشویی رو هم همینطور .از همه بهترشو وردار.رنگ که مهم نیست نهایتش  اینکه رنگش استیله یا تیتانیومه تا یک ماه مهمه بعدا میبینی جادار بودن و کیفیت مهمتره ولی خوب بهتره ست باشن. 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره ولی قرار نیست که تند و تند یخچال عوض کنی.چون یخچال از  وسایل سنگین و پر هزینه است از اول خو ...


آره ولی ظاهر دوقلو ها جالب نیست .برند خوب انتخاب کردم . همه چی هم بهترین ....✌✌

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز