2777
2789
عنوان

دارم میمیرم

326 بازدید | 15 پست

دیشب پریود شدم بعد روز اول پریودیم خیلی سخته میمیرم یعنی از دل درد کمر درد نوافن باید بخورم آروم بشم از ديشب تا حالام چشامو روهم نذاشتم تا الان نوافنم ندارم بخورم آروم بشم چه غلطی کنم اینقدر گریه کردم چشام دیگه باز نمیشه 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اندو نیستی؟یا کیست نداری؟زنجبیل یا دارچین هرکدومو دادی دم کن بخور با چاییگرما بزار رو دلتیا ناپروکسن ...

نمیدونم

ژلوفن خوردم ولی آروم نشدم الان استامینوفن بخورم طوری نیست؟

جدای قرص و اینا...

پیشنهاد میکنم توی سه روز اول کاچی درست بکنی صبحها بخوری. همونی که به خانمهای تازه زایمان کرده میدن. طبع گرمی داره هم بدن رو گرم میکنه هم غذای سنگینیه و حتی ناهار هم گرسنه نمیشی هم درد رو کم میکنه

شاید این اولین خواب آرام ماست/لحظهٔ سرخوش 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز