دیشب پریود شدم بعد روز اول پریودیم خیلی سخته میمیرم یعنی از دل درد کمر درد نوافن باید بخورم آروم بشم از ديشب تا حالام چشامو روهم نذاشتم تا الان نوافنم ندارم بخورم آروم بشم چه غلطی کنم اینقدر گریه کردم چشام دیگه باز نمیشه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
پیشنهاد میکنم توی سه روز اول کاچی درست بکنی صبحها بخوری. همونی که به خانمهای تازه زایمان کرده میدن. طبع گرمی داره هم بدن رو گرم میکنه هم غذای سنگینیه و حتی ناهار هم گرسنه نمیشی هم درد رو کم میکنه