2789
عنوان

درد شدید

69 بازدید | 9 پست

سلام دوستان من تازه وارد هستم ، الان هفته ی هشتم بارداری هستم یک هماتوم کوچیک توی سونوگرافیم بوده ، دکتر شیاف پروژسترون داده و گفت چون کوچیکه رفع میشه . من خیلی دل درد دارم امروز خیلی بیشتر شده و نگرانم کرده دوست دارم برم سونوگرافی بازم چی کار کنم به نظرتون

منم هماتوم داشتم و خودبه خود رفع شداگه دلدردت زیاده برو دکتر و بدون تجویز سونو نرو

قبلا هم دکتر رغتم گفتم دل درد دارم چیزی نگفت

الان خیلی هم بیشتر شده نمیدونم باید چی کار کنم فقط استرس میکشم

شما شیاف استفاده میکردید؟ و استراحت بودید؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قبلا هم دکتر رغتم گفتم دل درد دارم چیزی نگفت الان خیلی هم بیشتر شده نمیدونم باید چی کار کنم فقط است ...

اره شیاف استفاده کردم ودکترگفت استراحت اما خب نمیشه که،شوهرم صبح میره شب میادکشی هم پیشم نیست وکارای خونه انجام میدادم فقط مدام کارنمیکردم

  ❤️لایکم نکن مهربون❤️  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز