2777
2789
عنوان

میکرو ابرو

40 بازدید | 5 پست

سلام من میکرو کردم و ترمیم رفتم اما یه مشکلی هست ک بعد ترمیم منوجه شدم😑خطوط ابروم باهم فرق داره یکیو شکسته کرده ینی ب بالای ابروم رسیده خمیده کرده اما ی ابرومو صاف کشیده بدون کمی انحنا دادن بهش

☹️کسی مثل من بوده؟

حتی گفتم دم ابرومو بالا نبر یکیش پایین چون باز برده بالا

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
میشه چکار کرد دیگه /؛

🥲🥲🥴نمیدونم خیلی تفاوت داره 😫چرااصلا دقت نمیکنن توکارشون

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خودت باید موقعی طراحی انجام میده خیلی حواست باشه

ترمیم زد تموم شد اینه داد☹️بعدشم من اون چیزایی ک نیاز بود گفتم اما اینو بعدتموم شدن دیدم😫

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

راسته یا نه

fxlog | 38 ثانیه پیش

اخه چرا 🥲

چخهhooy | 5 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز