چند روزه خون روشن همراه با مدفوع از مقعدم دفن میکنم.دردم دارم سمت مقعد ،گهگاهی.سابقه بواسیر هم داشتم.اما خب اگه یه وقت منجر میشد به خون ریزی،یه روزه خونش بند میومد.اما خب الان چهار روز شده که بازم خون میاد، وقتی میرم برای دفع مدفوع.ترسیدم.به نظرتون همون بواسیر میتونه باشه؟