2777
2789
عنوان

مادر بزرگم

| مشاهده متن کامل بحث + 296 بازدید | 22 پست
تا افتاده شد باااید تشک برقی بگیرن

از همون اول ک دیگه اختیارشو از دس داد همه چیو فراهم کردن .قبلا یه تکون میخورد دستشویی و فلان الان فقط مایبیبی😔

😇 همون fatishomaiii
مامانت مریضیش چیه عزیزم؟ اگه دوست داری بگو۹

پارسال گفتن سینه راستش کیست داره.چیزی نیست.یکماه پیش دیدیم بزرگتر شده.رفتم پیش جراح.گفت کی گفته کیسته.نمونه برداری کرد بعد گفت باید تا زیر بغل تخلیه بشه.الان رفته تا جواب اون سه تا بلوک از بافت سینه ش بره یه پاتولوژی خاص(شوهر خواهرم فرستاده اسمشو نمیدونم)برای دوره درمانش پیش یه دکتر دیگه که تازه ایشون گفتن چرا بدون اسکن تخلیه کردن..اصلا یه وضعیه.حالا متوجه شدیم که هیچی از روند درمانش نمیدونستیم ونباید به این سرعت تهاجمی عمل میکردیم.😢

به قومی گرفتار شده ایم که فکر میکنند خداوند جز آنها کس دیگری را هدایت نکرده است. 😏😉                    ابن سینا       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پارسال گفتن سینه راستش کیست داره.چیزی نیست.یکماه پیش دیدیم بزرگتر شده.رفتم پیش جراح.گفت کی گفته کیست ...

خدا خودش همه مامانا رو شفا بده .مامان من خیلی زحمت کش و عزاب بسیاری تو زندگی کشیده تا تونسته6تا بچه رو بزرگ کنه 

😇 همون fatishomaiii
خدا خودش همه مامانا رو شفا بده .مامان من خیلی زحمت کش و عزاب بسیاری تو زندگی کشیده تا تونسته6تا بچه ...

ممنون عزیزم.خدا مادرتونو حفظ کنه.خواهشا.دعا کن واسه مامانم.من اصلا آدم اینجور چالشا نیستم.😢

به قومی گرفتار شده ایم که فکر میکنند خداوند جز آنها کس دیگری را هدایت نکرده است. 😏😉                    ابن سینا       
پارسال گفتن سینه راستش کیست داره.چیزی نیست.یکماه پیش دیدیم بزرگتر شده.رفتم پیش جراح.گفت کی گفته کیست ...

خواهرم سرطان سینه داشت پارسال

خوب شد

مامان شمام خوب میشه

پروردگارم، به کدوم نامت بخونمت؟ به کدوم عزیزت قسمت بدم؟ از کدوم بنده ات بخوام دعا کنه؟ معجزه کن سرطان هیچوقت از هیچ راهی به تن خواهرم برنگرده🌷 
خواهرم سرطان سینه داشت پارسال خوب شد مامان شمام خوب میشه

خداروشکر.انشاءلله با دعای شما😗😗

به قومی گرفتار شده ایم که فکر میکنند خداوند جز آنها کس دیگری را هدایت نکرده است. 😏😉                    ابن سینا       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز