نیایش0n مدیر عضویت: 1403/12/07 تعداد پست: 1250 عنوان حس ششمی | مشاهده متن کامل بحث + 279 بازدید | 84 پست اشتی میکنیم بنظرتون ؟ چند وقته؟ 1404/04/08 | 02:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
من213 عضویت: 1402/05/14 تعداد پست: 1701 ببخشید چقدر حستون درست درمیاد درباره جنسیت کلا از پیامت حس پسر بودن گرفتماگه پسر بود بعدا بم پیام بده بگو
برلیان۱۳۷۷ عضویت: 1402/09/17 تعداد پست: 17010 مطمئن باش میرسی حس گفتی یا دلداری ؟ ممنونم عزیزم ایشالله https://uploadkon.ir/uploads/fff922_25Screenshot-۲۰۲۵-۱۱-۲۲-۰۸-۲۲-۰۰-۷۹۲-com-google-android-googlequicksearchbox.jpg. https://uploadkon.ir/uploads/c3c324_25Screenshot-۲۰۲۵-۱۱-۲۴-۰۹-۱۳-۱۶-۵۸۲-com-android-chrome.jpg
من213 عضویت: 1402/05/14 تعداد پست: 1701 هروقت بلاک کردم برگشته پیام داد جواب ندم خوبه؟ اگه میخوای اشتی کنین باید جواب بدی دیگه
سوسیسبندری عضویت: 1401/06/11 تعداد پست: 15928 کلا از پیامت حس پسر بودن گرفتماگه پسر بود بعدا بم پیام بده بگو چیزی که فکرشو میکنم درسته یا الکی حساس شدم؟🥲 ️
من213 عضویت: 1402/05/14 تعداد پست: 1701 مرسی عزیزم کی تو یه حرکت نشون میده که مناسبم نیست ؟الف یا م؟ الف
نیایش0n مدیر استارتر عضویت: 1403/12/07 تعداد پست: 1250 اگه میخوای اشتی کنین باید جواب بدی دیگه ببین عزیزم جواب میدم یا آن بلاک میکنم پرو میشه فکر میکنه من دنبالشم اما جواب نمیدم و بلاک میکنم خودش میاد سمتم بنظرت چیکار کنم؟
parmissssss عضویت: 1398/12/20 تعداد پست: 9239 الف اها مرسی عزیزم بچه ها اگه شد برام دعا کنید چیزی که میخوام بشه ، ممنونم🤍
من213 عضویت: 1402/05/14 تعداد پست: 1701 حس گفتی یا دلداری ؟ ممنونم عزیزم ایشالله حسم میگه وقتی انقد مصمم نوشتی حتما تلاشتم همونقدره مطمئن باش خیره
من213 عضویت: 1402/05/14 تعداد پست: 1701 ببین عزیزم جواب میدم یا آن بلاک میکنم پرو میشه فکر میکنه من دنبالشم اما جواب نمیدم و بلاک میکنم خود ... بیخیالش باش بلاکشم نکن و هیچ واکنش زیاده ای نشون نده و پیگیرش نباشخودش میاد سمتت
نیایش0n مدیر استارتر عضویت: 1403/12/07 تعداد پست: 1250 بیخیالش باش بلاکشم نکن و هیچ واکنش زیاده ای نشون نده و پیگیرش نباشخودش میاد سمتت جوابشم ندم اوکیه؟
marimah25 عضویت: 1397/02/22 تعداد پست: 63 کلا از پیامت حس پسر بودن گرفتماگه پسر بود بعدا بم پیام بده بگو سلام عزیزمدرمورد رابطه من چه حسی داری؟درمورد آینده و ازدواجمون؟
من213 عضویت: 1402/05/14 تعداد پست: 1701 جوابشم ندم اوکیه؟ خوشگلم میخوای آشتی کنین یا فقط میخوای برگرده؟ :/ولی زود جوابشو نده پررو میشه