2777
2789
عنوان

خرید خونه

| مشاهده متن کامل بحث + 232 بازدید | 34 پست
نمیدونم دیگه به کی و کجا باید پناه ببریم

اکثرا اوضامون همینه خواهر

دل ز هر چه ترسید عاقبت همان شده🍂                                     یک دل و هزار دل حسرت🕊                       ما را جز خیالی آرام طلبی نیست ز دنیا🥲

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نا امید نشو بازم بگرد یه مورد خیلی خوب پیدا میشهمنم این حس و حال رو تجربه کردم چندین بار میرفتیم پای ...

آخه دو سه جا که میریم میبینیم و شوهرم میبینه سر ۴۰۰ ۵۰۰ تومن پول کم داشتن نمیتونیم بخریم ، عصبی میشه دیگه نمیاد ، امروزم چندتا مورد قیمت پایین تر پیدا کردم باز عصبانی شد 

ببینید خانوم وضع مملکت الان خیلی خرابه بعدشم اونایی ک تازه عروس دامادن اگ شرایط خونه درست کردن یا خریدن نداشته باشن باید مدتی یا یه چند سالی طعم مستاجری رو بچشن شما هم باید تحمل کنید،ولی اگر میتونید وام بگیرید بلکه بشه یه خونه معمولی با توان مالی ک دارید بخرید انشاالله 

خب وقتی چاره ای نباشه باید از بچه تو همون اتاق نگهداری و بزرگش کنید

اگه نتونم خونه بخرم برا خودم چرا باید بچه بیارم ؟ پدر و مادری که یه سرپناه از خودشون ندارن ، کی مجبورشون کرده بچه دار شن ؟💔

ببینید خانوم وضع مملکت الان خیلی خرابه بعدشم اونایی ک تازه عروس دامادن اگ شرایط خونه درست کردن یا خر ...

بدون وام که غیر ممکنه ،تازه با وام مسکن بازم پول کم داریم ، مستاجر نیستیم ولی خونه نداریم از خودمون

اگه نتونم خونه بخرم برا خودم چرا باید بچه بیارم ؟ پدر و مادری که یه سرپناه از خودشون ندارن ، کی مجبو ...

انقد نا امید نباشید خدا بزرگه شما هم خونه دار میشید خیلیا هستن ک چندین ساله دارن بی خونه سپری میکنن و مستاجرن اون ها الان مردن؟ 

وام ازدواج رو گرفتین؟

کسایی رو میبینم اول زندگی بدون هیچ دردسری میرن سر خونه خودشون که حاضر و آماده و تازه سازه ، با خیال راحت ، اون وقت ما باید دوتایی اینقدر سگ دو بزنیم ، واقعا زورم میاد، اونم بخاطر یه نبلغ کم نمیتونیم بخریم

کسایی رو میبینم اول زندگی بدون هیچ دردسری میرن سر خونه خودشون که حاضر و آماده و تازه سازه ، با خیال ...

اسی شرایط منم مثل شما هست 

کدوم شهری؟

خونه خودتون چند میخرن؟

خونه خودتون گذاشتید برا فروش مشتری هست براش؟

کلا چند هست خونه؟

طلا نداری بفروشی؟

ما هم به خونه خیلی قدیمی داریم ۳/۵۰۰میبرن 

یه تومن کم داریم 😐

کسایی رو میبینم اول زندگی بدون هیچ دردسری میرن سر خونه خودشون که حاضر و آماده و تازه سازه ، با خیال ...

اون کسایی ک شما دارید عرض میکنید مطمئنا بهشون ارثی رسیده یا مایه دارن یا باباشون فراهم کرده واسشون

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز