چرا نمیتونیم خونه بخریم؟ هرکار میکنیم هرچقدر میدوییم نمیتونیم خونه بگیریم ، میریم بنگاه و املاک خونه میبینیم تا یکی باب میلمون پیدا میشه میبینیم قیمتش یطوریه که ۴۰۰ تومن کم داریم ، یه مبلغ خیلی اندکی که واقعا تو این دوره زمونه چیزی نیست ولی ما چقدر تلاش میکنیم نمیشه ، کلی نذر کردم فایده نداره ، از یه طرفم داره سنمون میره بالا میخوایم بچه دار شیم ، خونه اوکی نمیشه ولی💔
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
نا امید نشو بازم بگرد یه مورد خیلی خوب پیدا میشهمنم این حس و حال رو تجربه کردم چندین بار میرفتیم پای ...
آخه دو سه جا که میریم میبینیم و شوهرم میبینه سر ۴۰۰ ۵۰۰ تومن پول کم داشتن نمیتونیم بخریم ، عصبی میشه دیگه نمیاد ، امروزم چندتا مورد قیمت پایین تر پیدا کردم باز عصبانی شد
ببینید خانوم وضع مملکت الان خیلی خرابه بعدشم اونایی ک تازه عروس دامادن اگ شرایط خونه درست کردن یا خریدن نداشته باشن باید مدتی یا یه چند سالی طعم مستاجری رو بچشن شما هم باید تحمل کنید،ولی اگر میتونید وام بگیرید بلکه بشه یه خونه معمولی با توان مالی ک دارید بخرید انشاالله
کسایی رو میبینم اول زندگی بدون هیچ دردسری میرن سر خونه خودشون که حاضر و آماده و تازه سازه ، با خیال راحت ، اون وقت ما باید دوتایی اینقدر سگ دو بزنیم ، واقعا زورم میاد، اونم بخاطر یه نبلغ کم نمیتونیم بخریم