2789
عنوان

پسرم روانیه

377 بازدید | 20 پست

میگه پا کثیفه. پات به جایی نخوره! پاتو نذار رو مبل. از کنار چیزی رد بشم پام بهش بخوره گریه میکنه. اگه بغلش کنم و اتفاقی دستش به پام بخوره میره حموم!!

نگین حتما پام زشت و کثیفه. خیلیم سفید و تمیزه

باید با روانشناس صحبت کنید

(من رو مورد نقد و نصیحت قرار ندهید) #حامی_فمینیسم لطفا افراد افراطی زن ستیز یا مذهبی های افراطی (تاکید کردم مذهبی های افراطی نه همه‌ی مذهبی‌های گرامی و عزیز) با من بحث نکنن و سعی در زور چپون کردن عقاید خودشون به من رو نداشته باشند. به همه‌ی اقلیت‌های فکری(درصورتی که باعث آسیب رساندن به دیگران نشوند احترام میزارم، به همه‌ی اقلیت‌های جنسی احترام میزارم. بدون با توهین نمیتونی نظر کسیو عوض کنی.                              خط قرمزهای من: ⭕ از کودک همسری دفاع کنید و ادعا هم کنید ما تو بچگی ازدواج کردیم و الآن موفقیم                         ⭕ برابری زنان با مردان رو مسخره کنید و به من بابت پیرو بودنش توهین کنید     ⭕تو بحثِ با من بزور بخواید وانمود کنید حرفتون درسته و از اون بدتر نظرتونو تحمیل کنید    دختر زیر ۱۸ سال نمی‌تونه رای بده؛ نمی‌تونه گواهینامه بگیره، حتی اگه مریض بشه و از بیمارستان بخواد رضایت بده خارج شه بدون اجازه‌ی پدرش این حقو نداره و... ولی حق بله گفتن سر سفره‌ی عقد رو داره!          هروقت به کسی گفتم دیگه ریپلای نکنه خودش این تاپیکو بخونه https://www.ninisite.com/discussion/topic/16713258/%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%88%D9%82%D8%AA-%D9%87%D8%A7

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

حالا تو زمینه های دیگه اصلا ادم تمیزی نیست. دماغ می ماله به همه جا!! میگم نکن میگه تو فلان روز از کنار شارژر من رد شدی پات خورده بهش!! یا میگه کی دیدی پاشو بذاره رو صندلی تو ماشین. جییییغ!!

منم تو سن بلوغ اینجوری شده بودم هنوزم هستم ولی نه به اون شدت . بنظرم بخاطر سن بلوغ و استرس زیاده

من خودم هر چقدر استرس بالایی داشته باشم وسواسم شدید میشه هر چقدر آرومم وسواسم نزدیک صفرر

۹. ولی سه دو سالی هست همچینه

منم بچه بودم همین بودم نه تنها این کلا وسواسی بودم اگه قبل من یکی میرفت سرویس تا سرویسو قشنگ نمیشستن من نمیرفتم😐😂ببرش دکتر طفلی گناه داره

🖤🕊

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792