ببین همه چیز به نظر متخصص کوچولوت بستگی ذاره اما دوسال کامل شیر دادن مال وقتی بود که عذا و میوه و شیرپاستوریزه در دسترس همه نبود بچه احتیاج داشت اما الان از لحاظ فیزیولوژیک بیشترین کیفیت شیر مال پونزده ماه اول هست بعدش تکیه تغذیه بچه نباید فقط روی شیر باشه نه برای رشد خودش خوبه نه برای تراکم استخوان های شما
حداقل فقط شب ها بهش بده و روز بیشتر غذاو پوره میوه و مغزه اسیاب شده با خرما و اینجور چیزا بهش بده