2789
عنوان

امید بدین بهم

98 بازدید | 8 پست

چند روز دیگه امتحانا دانشگام شروع میشه غیر انتفاعیه همش حس میکنم میفتم هرچی میخونم نمیفهمم استادا هم سخت گیر پول میدی بازم میخوان بندازنت چیکارکنم با اینکه همه میگن درسخونی بازم میترسم بندازنم😭

  

بشین بخون 

آموزش رایگان هم تو یوتیوب زیاده 

منم ۱۵ به بعد امتحان هام شروع میشه و همه جزوه رو جویدم

و اگر من زنده نماندم و به خانه پشت ابرها رفتم، تو به جای من زندگی کن و به جای من بنویس که روزهای خوب را دیدی که روزهای بی درد را زیستی، برای من گریه نکن که من برای خود فراوان گریسته ام چایت را بنوش و به یاد من کیک نارنج بپز و بدان که مرگ مرا از رنجی بزرگ رهاند

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بازم یادم میره من شب امتحانیم

از الان بشین بخون 

روزی یه ساعت هم بخونی کلی جلو میفتی

این همه وقت و هزینه میکنی برای دانشگاه پس بشین بخون که هدر نره 

و اگر من زنده نماندم و به خانه پشت ابرها رفتم، تو به جای من زندگی کن و به جای من بنویس که روزهای خوب را دیدی که روزهای بی درد را زیستی، برای من گریه نکن که من برای خود فراوان گریسته ام چایت را بنوش و به یاد من کیک نارنج بپز و بدان که مرگ مرا از رنجی بزرگ رهاند

دانشگاه ازاد اصلا نمیندازن غیر انتفاعی یجوری برخورد میکنن انگار دولتیه

من آزادم 

باور کن انقدر گیر میدن که همه مجبوریم بخونیم 

ترم پیش ۲۵ صدم ندادن به رفیقم که نیفته 

و اگر من زنده نماندم و به خانه پشت ابرها رفتم، تو به جای من زندگی کن و به جای من بنویس که روزهای خوب را دیدی که روزهای بی درد را زیستی، برای من گریه نکن که من برای خود فراوان گریسته ام چایت را بنوش و به یاد من کیک نارنج بپز و بدان که مرگ مرا از رنجی بزرگ رهاند

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز