2777
2789
عنوان

عوضیا

142 بازدید | 2 پست

اسم تاپیکو از روی عصبانیت گذاشتم:) 

کاش توی روابطم با آدما میتونستم مثل خودشون بیشعور و مغرور و سنگدل باشم

کاش بیشعور بودن بلد بودم

کاش زودتر بفهمم هرکی که روش حساب میکنم و ذوق میکنم که پا به پا کنارمه تهش یجوری نادیدم میگیره که انگار از اول وجود نداشتم..

شایدم کاش از اول وجود نمیداشتم:) 

هر مهمی یروز بی اهمیت میشه. 

عزیزم میشه لطفا تاپیک قبلمو گزارش بزنی ؟؟ 

اونی ک گفتم از اکستون ب پارتنرتون گفتین

دانشگاه علوم پزشکی مشهدد " منتظرم باش " مهر ماه دانشجوی تو خواهم بود " در رشته داروسازی "        تو قند روز های تلخ منیی " تو امید زندگی منی " تو با بودنت به زندگی من امید دادی " تو شدی قلب و تنو روحم " تو شدی تمام وجودم " من از خدا عشقو خواستم تورو به من داد "  فقط یکبار یه نفر میاد تو‌ زندگیمون که با نفس هاش،با نگاش،با حرفاش،با وجودش،با بودنش از این دنیا یه بهشتی واست میسازه که دیگه بدون اون بهشت واقعی رو هم نمیخوای تو اومدی تو زندگیم.تا من مزه خوشبختی رو بچشم اومدی تا دلیل آرامش و لبخند من باشی اومدی تا زندگی کنم تو اومدی... تا بشی آرامش روح و جسم من منی که با تو دنیا واسش قشنگتره تو اومدی... تا صدات بشه مسکن همه دردام دستات بشه همه زندگیم بغلت بشه پناهگاه من خیییلییی خوشحالم که دارمت و خییییلییی دوست دارم و بخاطر اینکه اینقد خوبی...برای داشتنت فقط باید هر لحظه خداروشکر کرد❤️  بمون برام قلب من زندگی من عمر من 🥹💋ermia❤️🐣 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792