2789
عنوان

گفت سلام سگ

801 بازدید | 31 پست

امروز دختر خاله ۳/۵ سالم همون دم در که اومدم بیام دختر گفت سلام سگ

گفتم چی میگیییی ؟؟؟؟؟؟

گفت یادت رفته دیروز سگ بازی می‌کردیم 😂😂😂😂😂

به این بچه ها رو ندین

ولی واقعا خیلی دوست داشتنی و عشقمه اینقدر با ادب که نمی‌دونه این چیزا توهینن کاش بقیه هم بچه هامون تربیت کنن که وقتی میان لرز نسفته به تنمون

ممنون که برام صلوات می‌فرستی ❤️بسم الله الرحمن الرحیم 

من بودم ناراحت میشدم ☹️شاید ۲۹ ساله طبیعیه این رفتارم 

یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

من بودم ناراحت میشدم ☹️شاید ۲۹ ساله طبیعیه این رفتارم

نه من خیلی رابطه نزدیکی با بچه ها دارم 

قطعا اگه از رو منظور بود منم ناراحت می‌شدم 

ممنون که برام صلوات می‌فرستی ❤️بسم الله الرحمن الرحیم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه من خیلی رابطه نزدیکی با بچه ها دارم قطعا اگه از رو منظور بود منم ناراحت می‌شدم

منم عین خودتم .کلا بچها زود باهام مچ میشن 

ولی ناراحت میشم ☹️

یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

منم عین خودتم .کلا بچها زود باهام مچ میشن ولی ناراحت میشم ☹️

آخی تو دلت خیلی نازکه 

آره منم باهاشون خیلی رفیقم تو جمع که نشستیم همه میان منو میکشن بیا بازی نو رو خدا

ممنون که برام صلوات می‌فرستی ❤️بسم الله الرحمن الرحیم 

منم عین خودتم .کلا بچها زود باهام مچ میشن ولی ناراحت میشم ☹️

آخی تو دلت خیلی نازکه 

آره منم باهاشون خیلی رفیقم تو جمع که نشستیم همه میان منو میکشن بیا بازی نو رو خدا

ممنون که برام صلوات می‌فرستی ❤️بسم الله الرحمن الرحیم 

آخی تو دلت خیلی نازکه آره منم باهاشون خیلی رفیقم تو جمع که نشستیم همه میان منو میکشن بیا بازی نو رو ...

عه پس عین خودمی 

حالا فکر کن از۲سال به بالا 😂

میگن بریم اتاق بازی 😂😂

خدایی من با اینقد و سن باهاشون میرم بازی 😆

یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

عه پس عین خودمی حالا فکر کن از۲سال به بالا 😂میگن بریم اتاق بازی 😂😂خدایی من با اینقد و سن باهاشون ...

آره ولی خدایی خیلی حال میده باهاشون 😂😂😂

مثلا تو حنع بزرگا نشستی یهو داد میزنن فلانی بیا بازی 😅♥️

ممنون که برام صلوات می‌فرستی ❤️بسم الله الرحمن الرحیم 

عه پس عین خودمی حالا فکر کن از۲سال به بالا 😂میگن بریم اتاق بازی 😂😂خدایی من با اینقد و سن باهاشون ...

آره ولی خدایی خیلی حال میده باهاشون 😂😂😂

مثلا تو حنع بزرگا نشستی یهو داد میزنن فلانی بیا بازی 😅♥️

ممنون که برام صلوات می‌فرستی ❤️بسم الله الرحمن الرحیم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز