اگه واقعاً میخوای با خوانندهها اجرا بری و تو گروهشون باشی بهتره اول ویولن رو تا یه حد حرفهای برسونی، چون اگه تو یه ساز بدرخشی بیشتر دیده میشی تا اینکه دو تا ساز رو نصفه بلد باشی.
ولی پیانو هم بعدش خیلی کمک میکنه، مخصوصاً واسه آهنگسازی و اینکه گوش موسیقیت قویتر شه
پس فعلاً تمام تمرکز رو بذار رو ویولن، قشنگ حس بگیر، قوی شو، بعدش پیانو رو هم آرومآروم بیار کنار در هر صورت امیدوارم موفق باشی💗