دیدید سایتشون چه پیشرفتی کرده؟ تاپیکا رو یه جوری حذف میکنن که کلا اثری ازشون نمیمونه. نمینویسه این تاپیک تعطیل شده. میگه صفحه در دسترس نیست. فقط نوبت رفع باگهای سایت که میشه مرگشون میگیره
❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
باز کامنت اونقدر بد نیست من عکسمو گذاشتم از دیشب اونقدر درخواست دادن حالم بهم خورد درخواست اینا مهم ...
اسم تاپیکتون چی بوده؟
تعطیلات رسمی حذف تاپیک نداریم برای حذف تاپیک اصلا تگ نکنید ، ساعت حذف تاپیک 10:30 الی 12 و 14 الی 15 شنبهدوشنبه چهارشنبه یک لینک ارسال نمایید خصوصی تنها اکانت رسمی نی نی یار در نی نی سایت
تعطیلات رسمی حذف تاپیک نداریم برای حذف تاپیک اصلا تگ نکنید ، ساعت حذف تاپیک 10:30 الی 12 و 14 الی 15 شنبهدوشنبه چهارشنبه یک لینک ارسال نمایید خصوصی تنها اکانت رسمی نی نی یار در نی نی سایت
تعطیلات رسمی حذف تاپیک نداریم برای حذف تاپیک اصلا تگ نکنید ، ساعت حذف تاپیک 10:30 الی 12 و 14 الی 15 شنبهدوشنبه چهارشنبه یک لینک ارسال نمایید خصوصی تنها اکانت رسمی نی نی یار در نی نی سایت