دوستان من از یکی مثلا خوشم بیاد خیلییی بهش علاقه مند میشم هی خودمو باهاش تصور میکنم و فکر میکنم به غیر از اون دیگه از هیچ کس خوشم نمیاد در حالی که طرف روحشم خبر نداره
یعنی میخوام بگم خیلی بد کراش میزنم
انتخابامم جالب نیست اما نمیدونم چرا ولشون نمیکنم 😂
یه چیز بد که از طرف ببینم ازش بدم میاد
تا حالا سه بار اینجوری شده و من از این شاکیم که چرا این شکلی میشه جالب اینجاست که من از کراش زدن قصدم ازدواجه و به هیچکدومشونم نرسیدم تا حالا همش شکست عشقی میخورم
وقتی کراش میزنم اصلاااا با اولویت های که تو ذهنمه یکسان نیست ولی نمیدونم چرا دوست ندارم دل بکنم از طرف