2777
2789
عنوان

کنکوریا میاین

1932 بازدید | 127 پست

من تراز کنکورم ۸۸۵۰ شده 

زیست ۶۰ زدم

فیزیک ۴۳

شیمی ۳۷

ریاضی ۱۵

زمین ۳۰

الان به نظرتون امیدی به پزشکی هست من میتونم با این وضع تراز دهی تا ۹۱۰۰ هم بیارمش

برنامه کنکورمم نوشتم خواستین میفرستم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همشون

فیزیک فقط نجات قضاتی دیدم و قبلش البته کاموا یحیوی دیده بودم ولی درصدمو از نحات دادم 

زیستم کاموا حنیف

متن کتاب و جزوش

حل تست های موج ازمون و کنکور

همایش شکل غلامی


شیمی هم یک سری فصل ها همایش جفظیات مفاهیم فراهانی(۱یازدهم و سه دواردهم و چهار دوازدهم) یقیه با فیل مبتکران چهار جلسه اول نکته تست فراهانی استوکیومتریش



ریاصی هم ک...


من فیزیک از شما سه درصد کمتر زدم یعنی ۴۰ 

ولی ریاضی حدود ۳۵ 

زمین صفر 

ترازم شد ۸۷۰۰

چرا اینقدر اعتلاف 

زیست و شیمی همون زدم شما زدین

ممنون که برام صلوات می‌فرستی ❤️بسم الله الرحمن الرحیم 

منم ۸۹۱۵ شدم درصدامون شبیه گفتم بعد نهایی ها می خونم دیگه درست و حسابی نخوندم نمیدونم چیکار کنم برن ...

احتمالا شما ریاصیتون بالاتر شده

باشه

شب تکمیلش میکنم میفرستم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792