مرسی عشقمم💘
من از وقتی دبیرستان اومدم برعکس راهنماییم که معدلم ۲۰ بود درست حسابی درس نخوندم ینی هر امتحانی که دادم توی این دو سال حالا به غیر از امسال که یکم بیشتر خوندم..
حتی غیر حضوری و موقع امتحانا رفتم مدرسه
اما این چن وقته واقعن اون حس و حاله اومده برم درس بخونم
همش برنامه ریزی میکنم کلی کار دارم انجام میدم همه جوره جبران بشه مث قبل
بخاطر همین یکم حال گیری میشه واسه آدم