خیلی دلتون سیاهه
انشالله خدا به همون اندازه که خوبی و بدی دیگرانو میخواید بهتون بده
واقعا چیزایی اینجا دیدم که باورم نمیشه آدمای به این عقده ای و دل سیاهی وجود داشته باشن
دلم نمیخواد باهیچ آدمی ارتباط داشته باشم مگر با آدمایی مثل خودم که بد کسی رو نمیخوان حتی توی دلشون
چقدر راحتم وقتی با کسی ارتباط ندارم و توی این سایت نمیام
اینجا فقط قضاوت و حمله میکنن و نفرین میکنن😐