2777
2789

با این شرایط پولتو سفت بچسب سودکه هیچ اصل پولت برباد نره

ﮔﺎﻫ ﮕﺎﻫﯽ ك ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ،ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢﺩﺭ ﺩﯾﺎﺭﯼ ك ﭘﺮ ﺍﺯ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺍﺳﺖ،ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ؟ﺑﻪ ك ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ؟ﺑﻪ ك ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ ﺑﺴﺖ؟ﺣﺲ ﺗﻨﻬﺎﯼ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﮔﻮﯾﺪ:ﺑﺸﮑﻦ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼك ﺩﺭﻭﻧﺖ ﺩﺍﺭﯼ؛ﭼﻪ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺩﺍﺭﯼ؟ﺗﻮ خدا  ﺭﺍ ﺩﺍﺭﯼ،ﻭ 'ﺧﺪﺍ،ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁخر ﺑﺎ ﺗﻮﺳﺖ🌱 ›

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فقط هرجا میزاری سپه نزار 

من دو تومن گذاشتم اصل پولم که رو هواس 

الان ده میلیون سودمم رو هواس 

رفاه بزار 

فقط قبلش بگو ۲۵ درصد میخوام 

البته ملل هم بابتش سود خوبی میده تا ۲۷ درصد ولی خب یکم ریسکیه 

رفاه گذاشتی حتما بگو سه ماهه شاید بخوام بردارم 

قبول میکنن

جاااااانه عمت لایک نکن ! 

اصلا پول تو بانک بزاریم باشه یا برشدارین؟ 

یک مقدار پول تو حساب دارم رفتم بگیرن ندادن بهم

عشق مقدس است و عاشق اهل خیانت نیست⁦❤️⁩ عاشق ناپاکی را به حریم پاک و مقدس دل راه نمی‌دهد 💚 هوس رانباید عشق نامید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز