2777
2789
عنوان

همسایه

248 بازدید | 30 پست

باهم سایه رفت وآمد نداریم اصلا .درحد دم در هم دیگه رو ببینیم سلام واحوال پرسی کنیم 

یا استوری ریپلای کنیم

یکی دوبار اون دم در برام چیز میز آورد

یکی دوبار من بردم.

چندوقت پیش میخواستم بهش یه چیزی بگم که زنگ زدم گوشیش ج نداد بعد شوهرم زنگ زد به شوهرش درمورد اون مساله صحبت کرد

من توقع داشتم پیام بده عذرخواهی کنه گوشی ج نداده یا تشکر کنه درمورد اینکه درمورد یه موضوعی بخش اطلاع دادین اما اینجوری نشد.

حالا دیشب پیام دادم بهش که خونه هستین 

چون یکی دوبار رفتم دم درشون که چیزی براش ببرم اما نبودن

ولی اون اصلا ج نداد تاالان

به نظرتون دیدمش چه عکس‌العملی نشون بدم

کم محل کنم یا نه اصالتمو حفظ کنم؟



چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بعضیا خیلی سر گوشی نیستن خواهر منم همینه رو قصد و غرض نذار

یادمان باشد به خاطر بی کسی هرکسی را به زندگیمان راه ندهیم با بی کسی میشود زندگی کرد اما با هرکسی نه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز