نامزدم(با هم عقدیم) ۶روزه بعد یه دعوایی که باهم داشتیم دیگه حرف نمیزنه. نه صبح بخیر نه شب بخیر نه خبری میگیره
سابقه نداشته اینطوری قهر کنه اصن
میگه خیلی حالم بده هم روحی هم معدش بهم ریخته
اگه بعد چندوقت برگشت چی بهش بگم چون منم خیلی دارم عذاب میکشم تازه عذادارم هستم پدربزرگم فوت شده
هرچی بهش میگم چرا اینطوری میکنی مگه تو نبودی میگفتی قهر و حرف نزدن نداریم