2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم همینطوری میشم نزدیک ۵ ۶ تا درس احتمالا افتادم

اگه چشمت به امضام افتاد لطفا برای ظهور امام زمانمون و اینکه از یاریگرانشون باشیم و حاجت روا شدنم دعا کن برای شادی روح اموات و اموات من  هم یه فاتحه یا یه صلوات بفرست💜🌱🌸

نمیتونی یه سال بمونی و مطالعه کنی اگه نتونستی بعد بری دانشگاه ؟؟ البته اگه راست میگی و درس خون بودی

اره من هر سال معدلم بالای ۱۹/۵ بود امسال مشکلات خانوادگی و .. داشتیم کلا نتونستم درس بخونم

نمیخوام پشت بمونم انگار دیگه کشش گذشته رو ندارم نمیتونم بخونم


اره من هر سال معدلم بالای ۱۹/۵ بود امسال مشکلات خانوادگی و .. داشتیم کلا نتونستم درس بخونمنمیخوام پش ...

پس حیفه واقعا 

شما که این همه درس خون بودی به کمتر از پرستاری یا دبیری نباید راضی بشی ، حیف جوونی ات نیست که بذاری واسه یه رشته ی الکی

پس حیفه واقعا شما که این همه درس خون بودی به کمتر از پرستاری یا دبیری نباید راضی بشی ، حیف جوونی ات ...

رشته های آزادم الکی نیستناکلی رشته داره اگه بخونه ک بهتره ولی شاید مشکل داشته باشه باپشت کنکور موندن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز