2777
2789

با اجازه


خانما و دخترایی که مشاوره پوستی رایگان میخوان بیاین تاپیکم


اسی توام فرصت از دست نده❤🔥



کاربری دونفره،درگیر باشید:درگیر درس، کار، باشگاه، موسیقی، هنر؛ هر چیزی به جز انسان ها.

آقا فقط اینو بهتون بگم هر چیزی تاکید میکنم هر چیزی که تو این کلاس های برنامه نویسی و هوش مصنوعی و هر چیزی مربوط به کامپیوتر هست میگن فلان قد درآمد داری و برنامه نویسی ۱۰۰ ملیون به بالا درآمد داری و اینا همشششششش دروغه. 

شما با کلاس رفتن تنها به هیچ جا نمی‌رسید باید خیلی خیلی خیلی خیلی تلاش کنید سال ها تلاش کنید تا شاید درامدتون به حداقل ۱۰ ۲۰ ملیون یا بیشتر و کمتر برسه

چه میشود کرد؟ مادر گفت:«تو عاطفه نداری.»گفتم:«دارم.» و دارم. تو هم اگر بودی، مادر،جانت به لب میرسید.پا در خانه ای نمیگذاشتی که آب حوضش سبز شده،سیخ های کاج کف حیاط را پوشانده،سرما پشت پنجره های خاک گرفته اتاق ها مانده و اجاق های مطبخ زیر خرت و پرت ها پیدا نیست.بچه گربه ای که در ناودان آن سر حیاط همراه یخ کش آمده،دو ماه است که مدام دارد کش میآید.دیگر حالش نیست که بگویی یکی بیاید بیندازدش پایین.هیچکس حال روشن کردن بخاری ها را ندارد.آجر های هفت و هشت بالای دیوار ها یکی یکی می افتند،انگار که ساختمان سرما خورده باشد.کسی جارو نمیزند،مهمان نمیآید.لاله های مردنگی سر در خانه شکسته آمد.اتاق ها بی اثاثیه بزرگ جلوه میکنند و انعکاس صدای پای آدم بر مغز چکش میزند.صدای نفس لمبر میخورد.حتی دیگر جرئت سرفه کردن هم نداری،انگار در مغز خودت میپیچد و میپیچاندت..."و چقدر انسان تنهاست!مثل پر کاه در هوای طوفانی"🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آقا فقط اینو بهتون بگم هر چیزی تاکید میکنم هر چیزی که تو این کلاس های برنامه نویسی و هوش مصنوعی و هر ...

👌👌👌من طراح سایت نیستم یه فایل گذاشتم فروش هیچکی نگاش هم نمی کنه

اونجا که مولانا میگه:  هرکس بد ما به خلق گوید ما چهره ز غم نمی خراشیم، ما خوبی او به خلق گوییم؛  تا هر دو‌ دروغ گفته باشیم

👌👌👌من طراح سایت نیستم یه فایل گذاشتم فروش هیچکی نگاش هم نمی کنه

چه فایلی عزیز؟

چه میشود کرد؟ مادر گفت:«تو عاطفه نداری.»گفتم:«دارم.» و دارم. تو هم اگر بودی، مادر،جانت به لب میرسید.پا در خانه ای نمیگذاشتی که آب حوضش سبز شده،سیخ های کاج کف حیاط را پوشانده،سرما پشت پنجره های خاک گرفته اتاق ها مانده و اجاق های مطبخ زیر خرت و پرت ها پیدا نیست.بچه گربه ای که در ناودان آن سر حیاط همراه یخ کش آمده،دو ماه است که مدام دارد کش میآید.دیگر حالش نیست که بگویی یکی بیاید بیندازدش پایین.هیچکس حال روشن کردن بخاری ها را ندارد.آجر های هفت و هشت بالای دیوار ها یکی یکی می افتند،انگار که ساختمان سرما خورده باشد.کسی جارو نمیزند،مهمان نمیآید.لاله های مردنگی سر در خانه شکسته آمد.اتاق ها بی اثاثیه بزرگ جلوه میکنند و انعکاس صدای پای آدم بر مغز چکش میزند.صدای نفس لمبر میخورد.حتی دیگر جرئت سرفه کردن هم نداری،انگار در مغز خودت میپیچد و میپیچاندت..."و چقدر انسان تنهاست!مثل پر کاه در هوای طوفانی"🖤

دقیقا دوره برنامه نویسی گذروندم دیدم کافی نیس نتونستم کار کنم

برنامه نویسی فقط و فقط به تمرین های بسیار بسیار سخت احتیاج داره.صرفا باید تمام زندگیتو ول کنی و بشینی پاش..به نظرم سخت ترین و پیچیده ترین چیز توی دنیا همینه.کل سیستم کامپیوتر و دنیای کامپیوتر همینه

چه میشود کرد؟ مادر گفت:«تو عاطفه نداری.»گفتم:«دارم.» و دارم. تو هم اگر بودی، مادر،جانت به لب میرسید.پا در خانه ای نمیگذاشتی که آب حوضش سبز شده،سیخ های کاج کف حیاط را پوشانده،سرما پشت پنجره های خاک گرفته اتاق ها مانده و اجاق های مطبخ زیر خرت و پرت ها پیدا نیست.بچه گربه ای که در ناودان آن سر حیاط همراه یخ کش آمده،دو ماه است که مدام دارد کش میآید.دیگر حالش نیست که بگویی یکی بیاید بیندازدش پایین.هیچکس حال روشن کردن بخاری ها را ندارد.آجر های هفت و هشت بالای دیوار ها یکی یکی می افتند،انگار که ساختمان سرما خورده باشد.کسی جارو نمیزند،مهمان نمیآید.لاله های مردنگی سر در خانه شکسته آمد.اتاق ها بی اثاثیه بزرگ جلوه میکنند و انعکاس صدای پای آدم بر مغز چکش میزند.صدای نفس لمبر میخورد.حتی دیگر جرئت سرفه کردن هم نداری،انگار در مغز خودت میپیچد و میپیچاندت..."و چقدر انسان تنهاست!مثل پر کاه در هوای طوفانی"🖤

بازار کارش الان خیلی خوبه مخصوصا فرانت اند ولی خب ممکنه تا‌چند سال آینده هوش مصنوعی جاشو بگیره که البته همیشه برای حرفه ای ها کار میمونه

می خوای تازه شروع به یادگیری کنی؟مدرک داری؟

میخوام تازه یاد بگیرم . رشته م غیر مرتبطه انسانی خوندم

طراح سایت دو تا حوزه داره یکی فرانت یکی بک اند که بنظرم چون شما مدرک مرتبط ندارین فرانت اند براتون بهتره

بازار کار خوبی داره اگه بهش علاقه داری دنبالش کن برای دوره هم سایت سبزلرن برای html&css خوبه و برای جاوااسکریپتم جوناس خوبه و به جز جوناس اصلا سراغ دوره دیگه ای نرو در کنار ایناهم زبان انگلیسیتو قوی کن و همزمان که دوره میبینی سعی کن داکیومنت رو از سایت اصلی بخونی

برای بک اندم زبان سی شارپ از همه تو ایران قوی تره و بازار بهتری داره ولی چون شما مدرک مرتبط نداری بنظرم همون فرانت واستون بهتره

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز